Kirjoittaja Aihe: Harrastemanagerit  (Luettu 172 kertaa)

Sanna_K

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Kah, minä!
    • Profiili
Harrastemanagerit
« : Huhtikuu 13, 2006, 23:20:05 »
Viime Sukeltajassa taisikin jo olla juttua Harrastemanagereista, mutta ohjaajapäivillä kuultiin asiasta vielä vähän lisää. Ihan täysin selvä homma ei vieläkään ole, mutta vakuutan kiinnostusta silti olevan  ;D

Tähän voi tutustua osoitteessa www.nuorisuomi.fi/mot mutta jos hommaan lähdetään mukaan nyt, niin kiire tulee. Tarkempi tutustuminen on jo keskiviikkona 26.4. pidettävässä seminaarissa Vantaan Airport Rantasipissä (klo 17.30-20)
Konsepti kuitenkin käsittää 13-19-vuotiaiden harrastamisen lisäämisen ja siihen tueksi tarvitaan aikuisia ihmisiä. Itse olisin kovin kovin kiinnostunut tästä, mutta sitten mietityttää mun nuori ikä (vain paria vuotta vanhempi kuin vanhimmat manageroitavat, riittääkö se aikuiseksi olkapääksi?) ja syksyllä hurjasti hiljenevä harrastaminen kun Aikuisten Oikeesti pitäis opiskelutkin aloittaa?  ::)

Onko siis Nousussa muita kiinnostuneita? Ilmaistahan tuo olisi, jos edes pääsisi tuon ekan seminaarin tarkastamaan... [Mulla vaan tuottaa sekin ongelmia; pääsen vasta viideltä töistä Leppävaarasta (jo edeltävän päivän joudun lopettamaan aiemmin, joten ei ole siitäkään apua) eikä ole autoa, niin en millään ehdi tuonne Vantaalle ajoissa (tiedän missä se paikka on, siellä ennen ollut töissä, ja sinne ei valitettavasti julkisilla ole mitenkään helpointa mahdollista kulkea)..]

Ideoita, anyone  ???

/Sanna
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)