Kirjoittaja Aihe: Saiarasloman ja ajan suhde forumilla vietetyn ajan neliöintiin  (Luettu 2280 kertaa)

P3trick

• Vieras
Rivi päivässä pitää lääkärin loitolla!

Tuon alkuteoreeman liikkeellepanevana voimana totean olevan tiedon siitä kuinka joku teloo itsensä ja teon seurauksena saa vapaa-aikaa yllättävän paljon lisää.

Jos kyseinen henkilö, ei allekirjoittanut, olisi keskittynyt olennaiseen eli forumin, ei hän olisi ehtinyt telomaan itseään. Edellämainitun tapahtuman seurauksena hänellä on nyt aikaa kirjoittaa enemmän kuin tuon rivin verran päivässä :) no pysyypähän terveenä =)

Siispä, unohtakaa nyt jo se ulkona liikkuminen ja keskittykää olennaiseen, eli hyvä tuoli, näppis ja Nousun forum, kaikki muu on turhaa (ja vaarallista). Mitäpä muuta ihmislapsi tarvitsee?

To woom it concerns, parane pian!

Lumikuru

• Vieras
Re: Saiarasloman ja ajan suhde forumilla vietetyn ajan neliöintiin
« Vastaus #1 : Maaliskuu 20, 2006, 10:45:28 »
Ei ole minun vikani ettei televisiosta tule mitään katsomisen arvoista.

Huhujen vättämiseksi: Olin eilen laskettelemassa ensimäistä kertaa n. 15 vuoteen, jonka seurauksena vasen polveni hieman venähti. Vamma ei ole vakava, mutta estää muun muassa nopeat liikkeet. Olen huomenna jo tst-kuntoinen.

Sitä paitsi, henkilö jota foorumiohjelma kuvaa "Vietänkö liikaa aikaa tietokoneen ääressä?", ei pitäisi kommentoida muiden viestittelyä.

Martti
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2006, 10:47:14 kirjoittanut Lumikuru »

Lumikuru

• Vieras
Re: Saiarasloman ja ajan suhde forumilla vietetyn ajan neliöintiin
« Vastaus #2 : Maaliskuu 20, 2006, 12:10:28 »
Ei helv**etti. "Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!". Ei tuollaista ole olemassakaan. Sitä paitsi se on sairasloma. Luulisi että 671:llä lähetetyllä viestillä olisi oppinut oikolukemaan tekstinsä.

Hyvin hämmästynyt Martti