Kirjoittaja Aihe: Kaatiala 14 -15/4 2006  (Luettu 20373 kertaa)

P3trick

• Vieras
Kaatiala 14 -15/4 2006
« : Maaliskuu 17, 2006, 12:50:39 »
Moi kaikki,

Kiinnostusta kartoitan, eli riittäähän kiinnostusta seuraavanlaiseen judanssiin:

Lähtö aikaisin pitkäperjantain aamuna, koska ajomatka kestää noin 4,5 -5 tuntia ja tarkoitus olisi ehtiä tekemään pari sukellusta perjantain aikana ehdottaisin lähtöä viimeistään 5:30.

Sukellusten jälkeen yövymme Virtaniemen Lomatilalla hintaan 37 Eur / nenä sisältäen aamiaisen ja ilallisen.

Lauanataina sitten taas montulle, jolla sukeltaisimme pari sukellusta ja paluumatka Helsinkiin alkaisi tuossa 16:30 paikkeilla.

Eli jäisi vielä sunnuntai ja maanatai tuosta viikonlopusta muulle ohjelmalle :)

Hinta olisi 1 Nousu per sukellus + majoittuminen.

Sitovat ilmoittautumiset vaikkapa suoraan tähän threadiin, tai jos joku tahtoo saa minullekin lähettää mailia.

Olen käynnistänyt neuvottelut perheen kuljetusvälineen mukaanottamisesta eli jos kaikki käy hyvin voin ottaa auton ja peräkärryn(onko kellään lainata?). Tarvitsen kuitenkin muutaman aamuvirkun matkustajan  (kolme mahtuu), jotta saamme kaikki tykötarpeet kyytiin NKlta ja lähdettyä hiukan aiemmin (05:00 NKlta) kun on tuo kärryhidaste matkassa.

B Good.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2006, 11:27:38 kirjoittanut P3trick »

Satu

• Vieras
Re: Kaatiala 14 -15/4 2006
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2006, 15:26:15 »
Satu & Vessu ovat tulossa jos keikka toteutuu.

Virtaniemessä oli aiemmin myös illallinen, joka oli todella hyvä, mutta nyt omistajat on tainnut vaihtua. Vieläkö sieltä saa lämmintä ruokaa?
Entäpä (savu) sauna?

Satu

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #2 : Maaliskuu 20, 2006, 08:29:50 »
Moi!

Yritän myydä ajatuksen vaimolle. Käytän salaista-asetta ja houkuttelen hänet läheiseen kylpylähotelliin :D. Kannattaa kokeilla jos suke-lupa on tiukassa, meillä tämä toimii (yleensä).

Martti

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 20, 2006, 20:31:26 »
Kylpyläloma tepsi ;D. Olen mukana.

Martti

marko

• Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 21, 2006, 10:46:43 »
Minäkin tulen Kaatialaan - lälläs lää...!  ;D

"Parhaan itsevarmuuden antaa täydellinen tietämättömyys"

marko

• Kouluttajat
    • Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 24, 2006, 13:06:13 »

Patrick, jos menisit paikalle pari päivää aikaisemmin moottorisahan kanssa, niin voitaisiin sukeltaa avovesiolosuhteissa!

Joten älä ole itsekäs vaan ajattele kavereittesi parasta.

Marko

marko

• Kouluttajat
    • Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 24, 2006, 13:23:11 »

Niin siis jos moottorisaha ei kelpaa, niin ota hiustenkuivaaja, ehkäpä se edustaa vähän pehmeämpiä - hm - feminiinisiä arvoja?

Älä tuijota ongelmaa, vaan etsi ratkaisuja!

Marko

Kari M.

• DM
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2006, 08:36:43 »
Voisinhan tuota minäkin lähteä mukaan. Mun autoon mahtuu joku(nen) jolla ei ole kyytiä tai halua ajaa pitkää matkaa, taikka vaihtoehtoisesti voin tulla jonkun kyytiin jakamaan polttoainekuluja jos on tilaa.

marko

• Kouluttajat
    • Profiili
« Vastaus #8 : Maaliskuu 31, 2006, 07:57:30 »
Minä joudun tässä ilmoittamaan, että koska olen vahvistanut osallistumiseni nitrox-kurssille toukokuussa, jää tämä reissu minulta väliin. Pahoittelen, mutta elämä on valintaa.

svante

• Vieras
« Vastaus #9 : Maaliskuu 31, 2006, 09:20:53 »
Hello
 Patrick Patrick ! Eikö minua nyt haluta mukaan  :'( Varaisit mullekin pedin vaikka koiran kopista. Tahtoo mukaan !!!

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #10 : Huhtikuu 03, 2006, 14:35:31 »
Enään 11 pv Kaatialaan!!! ;D JEE (juoksee ympyrää innosta)

Martti

svante

• Vieras
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2006, 21:13:58 »
Ihan hienoja, mutta meitsi luottaa Navicoren. Pääse Patrick kokeilee kans.

Kari M.

• DM
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #12 : Huhtikuu 11, 2006, 00:34:39 »
Kari, tuletko mun ja Stefanin kaveriksi kimppakyytiin?

sopii erinomaisesti.

SCORE57

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #13 : Huhtikuu 11, 2006, 13:41:07 »
Hei,

En uskaltanut aiemmin ilmoitella osallistumisesta, kun oli aika epävarmaa ja hallitusneuvottelujen jatkoaikakin meneillään. Nyt kuitenkin selkisi, että voin osallistua - Jeees!!! ;D

Miltä kyytitilanne näyttää näin alustavasti ? - voin varmaan tarpeen vaatiessa tulla myös omalla autolla.

Olen tosi surkea aamuherääjä  :-\ - siis en herää pitkään aikaan jos nousen viideltä - kiinnostaako ketään muuta alustavasti lähteä jo torstai-iltana ?

Minulla olisi peräkärry (firman), joka on käytettävissä - onko tarvetta ?

t. Jorma
Pidätän oikeudet mahdollisesti keksimiini uusiin sanoihin - Die Dulci Fruere!

Satu

• Vieras
« Vastaus #14 : Huhtikuu 12, 2006, 11:37:42 »

Kiva että pääset mukaan.

Mulla on auto täynnä paluusuunnassa, menosuunta onnistuu kyllä kimpalla, lähtö NKlta viideltä.

Onnistuisikohan Martin kyydissä paluukimppa?

Kärrystä, jos se on kuomullinen niin se on todella toivottu. Eli rupesin tuossa just kiusaamaan Vessua ja Satua heidän kärrystään, mutta jos sen saa näinkin läheltä on se tietty paljon parempi.

Hei,
Kuten Patrickin kanssa jo puhuttiin, ei meidän kärry liiku mihinkään ennen kuin lumet sulavat, myös Hyvinkäältä. Edessä on edelleen aikamoinen muuri lunta, joka on pudonnut katolta ja lisäksi vielä kaikki lumet jalkakäytävältä ja pihatieltä on kolattu kärryn ja ajotien väliin.  >:(

Mutta sensijaan meidän autoon mahtuu kompura. Paluumatkalle voimme myös ottaa yhden kyytiläisen, tai pelkkää tavaraa.  Muistaakseni meillä on joskus ollut kyydissä kompura, sukekamat kahdelle + koira (joka vastaa yhtä kyytiäläistä, koska tarvitsee penkin)  Jos siis kärry ei onnistu muualta.

Paluumatkahan oli se ongelma?  Menomatkaa varten emme ketään NK:lta hae, arvatkaa vain miksi ;)   Joskus sentään on etua siitä että asuu periferiassa.

Toi lähtö to iltana ei myöskään olisi paha idea, tiedätkö matkan varrella mitään halpaa majoitusta?

Satu
- toinen epätoivoisen aamu-uninen ;)