Kirjoittaja Aihe: Juhannusleiri, Östra styrskär, Porkkala  (Luettu 22639 kertaa)

Vilho

• Luolatiimi
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • *
    • Profiili
Juhannusleiri, Östra styrskär, Porkkala
« : Helmikuu 09, 2006, 15:00:29 »
Juhannusleiri 22.-25. kesäkuuta, Östra styrskär, Porkkala. Lisätietoja Patrickilta.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2006, 15:04:06 kirjoittanut Vilho »

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Juhannusleiri, Östra styrskär, Porkkala
« Vastaus #1 : Helmikuu 10, 2006, 19:28:42 »
Mä olen Jussina liikkumassa Räpylä 8:lla, täytyy sitten varmaan lähteä itäänpäin karkuun...  ;D

svante

• Vieras
« Vastaus #2 : Toukokuu 28, 2006, 20:31:27 »
Hello

Käytiin tänään Patrickin ja Marian kanssa katsastamassa leirisaari Östra Styrskär, ja huomattiin että saaressa ei saa telttailla, joten saareksi tulee ilmeisesti se tuttu ja turvallinen Träskö? Patrick varmaan ilmoittelee tarkemmin lähiviikkoina.

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #3 : Toukokuu 29, 2006, 07:50:40 »
Olitteko varmasti Ö:ssä vai sen viereisessä Högholmenissa? Högholmenissa ei saa leiriytyä, Ö:ssä on tähän asti saanut leiriytyä. Ö kuuluu Lähteelään, sinne kannattaisi soittaa ja kysyä Ö:n tilanetta. Träskössä leiriytymisestä saa uusien Metsähallituksen säännösten mukaan pulittaa sen 80 euroa lupahakemusmaksua, joka minua rahastonhoitajana sapettaa.... kun ei siellä ole edes palveluita. Ö:ssä on edes puuCeet ja taisi olla roskikisia, mutten ole varma.

Löysin Lähteelän kotisivut, jossa mainitaan että Ö:ssä saa telttailla:

Kotisivut: http://www.hel.fi/wps/portal/!ut/p/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLN4p3DgLJmMUbxDvqR0IFfD3yc1P1g_S99QP0C3Ijyh0dFRUBROoWeQ!!/delta/base64xml/L3dJdyEvd0ZNQUFzQUMvNElVRS82XzJfQ1I!?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Liikuntavirasto/Ulkoilu/Saaristossa/L%C3%A4hteel%C3%A4

Telttailu
- mahdollista joko mantereella tai Stora Svartön, Utterböten, Östra Styrskärin ja Södergrundin saarissa, joissa on myös käymälät
- telttailumaksu 5 e / vrk, 45 e / kk

- Irene.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2006, 08:06:59 kirjoittanut Irene »
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Maria

• Satunnainen kirjoittaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 02, 2006, 10:05:50 »
Moi! (Patrick)

Millasella aikataululla te olette Timon kanssa sopineet siitä torstain lähdöstä? Entä onko se nyt varmaa, että Timo ottaa sen ison teltan mukaan, vai täytyykö tässä lähteä ostamaan omaa?

Maria

svante

• Vieras
« Vastaus #5 : Kesäkuu 02, 2006, 10:44:23 »
Hello

Mulla on sitten jussi vapaa JIHUU. Ainostaan että olen torstaina klo 21 töissä, niin tulen sitten pe aamuna. Mihis aikaa haluat Pate että olen´Porkkalan kaupalla? Ja Timo viäläkö valtion yksiössä on tilaa yhdelle??

TiLi

• Kouluttajat
  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #6 : Kesäkuu 02, 2006, 11:59:42 »
Tuota… tuosta Juhannusleiristä ollaan valitettavasti oltu todella vaitonaisia, ainakin minun suuntaan  ??? Pelkään että on oletettu että perinteinen kalusto tulee saareen kuin ”Manulle illallinen”. Näin ei välttämättä ole. Mielestäni nämä asiat pitää sopia tapauskohtaisesti erikseen, eikä 10 vuoden jatkuvana kalustotilauksena  >:(

Minun on annettu ymmärtää että toimisin tuolla leirillä kipparina. Kun ja jos erinäisiä tarpeita leirisaaren varustelun suhteen on, niin kykenen toimittamaan torjuntapataljoonan kaluston 3 päivän varoitusajalla. Vaunuista joudutaan neuvottelemaan erikseen  ;D

Tässä tullaankin siihen oleelliseen pointtiin että ”sitä saan mitä tilaa”. Nyt kun ei mitään ole tilattu niin saadaan vain ”lämmintä kättä”  :-X Kuitenkin perusoletuksena voisin sanoa että kun lähden metsään, niin mukana lähtee noin 3,65 kiintokuutiota varustetta. Näin ollen kyselijät voivat luottaa siihen että lähden normaalilla telttavarustuksella mukaan. Tällöin tilaa jää 18 hengelle kun vesisänkyni viemä tila vähennetään kokonaistilavuudesta  :D

Pääsääntöisesti on ja olisi hyödyllistä leirisaaren tilan suhteen jos mahdollisimman moni yöpyjä käyttäisi kimppamajoitusta. Saari on ISO, mutta telttapaikat (järkevät sellaiset) ovat kiven alla. Kaikkihan sen tietävät että jos se kivi vielä pistetään takaisin paikalleen, niin raskastahan siinä tulee nukkua  ;D

Listassa ensimmäiset nukkumasijan kyselijät ovat olleet Maria ja Stefan, joille kummallekin on kyllä ihan riittävästi tilaa 20 hengen teltassa. Karkea arvio on se että 10 (siviiliä) majoittuu melko mukavasti tuohon telttaan, joten näin ollen paikka on vielä ainakin 7 henkilölle. Sopu sijaa antaa joten vielä varmaan +5 paikkaa löytyy tiukan paikan tullen.

Tässä vaiheessa vielä olisi varmaan hyödyllistä yleisesti keskustella siitä että mitä otetaan mukaan ja mitä ei. Nyt olisi vielä aikaa varata ja varmistaa kalusto mukaan. Myöhemmin ei sitten enää onnistukaan  :'(

TiLi

Satu

• Vieras
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2006, 13:10:20 »
Satu ja Vessu ilmoittautuisivat täten leirille. Josko vielä mahtuu?

- Ja ottaisimme mielellämme karvaturrin jälleen mukaan...  Onko vastalauseita?
- Otammeko oman teltan mukaan, vai pääseekö karvaturri mahd yhteismajoitukseen mukaan?

Majoituksen suhteen tieto riittää edellisiltana, oma teltta löytyy kaapista.  Koiran mukaan tulon vastalauseiden suhteen mahd pian...

satu

Mikko

• Vieras
« Vastaus #8 : Kesäkuu 02, 2006, 13:19:40 »
Jep, messissä ollaan ja jos vielä telttaan yhteismajotukseen sopii, niin olen kyllä valmis nukkumaan "oven" suussa. Omakin teltta löytyy jos niin tarvis vaatii.

svante

• Vieras
« Vastaus #9 : Kesäkuu 02, 2006, 14:00:55 »
Anteeksi Timo että en kysynyt ensin että tuleeko teltta mukaan. On vain jäänyt sellainen kuva että jos Timo on saaressa niin on telttakin.  Voin ottaa ensimmäisen kipinä vuoron pe iltana  ;)!

Ja minun puolesta saa Jenkins tulla mukaan ja telttaan,. Tosin olen tottunut nukkumaan 3 koiran kanssa samassa sängyssä, tai sillä osalla jonka koirat minulle ovat jättäneet.

antti

• Vieras
« Vastaus #10 : Kesäkuu 02, 2006, 14:09:22 »
Toimiikohan yhteysalus mantereelle tänä vuonna, jos tulisi jälleen kuokkimaan esim. päiväksi?
Antti

TiLi

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #11 : Kesäkuu 02, 2006, 14:57:24 »
...ja jos vielä telttaan yhteismajotukseen sopii, niin olen kyllä valmis nukkumaan "oven" suussa. ...

(Isoon)telttaan mahtuu kyllä

TiLi

Mikko

• Vieras
« Vastaus #12 : Kesäkuu 02, 2006, 15:01:13 »
OK. eli marian vierestä paikka sitten.

TiLi

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #13 : Kesäkuu 02, 2006, 15:02:52 »
Anteeksi Timo että en kysynyt ensin että tuleeko teltta mukaan. On vain jäänyt sellainen kuva että jos Timo on saaressa niin on telttakin.  Voin ottaa ensimmäisen kipinä vuoron pe iltana  ;)!

Ja minun puolesta saa Jenkins tulla mukaan ja telttaan,. Tosin olen tottunut nukkumaan 3 koiran kanssa samassa sängyssä, tai sillä osalla jonka koirat minulle ovat jättäneet.

Ei mitään hätää Stefan, ei se sinun vika ole ettei kukaan ole kanssani asiasta puhunut  ;D Lähinnä patistelen tässä muita tahoja  >:(

Kipinävuoron kyllä saat (se koiravuoro), muttei se tarpeellinen taida olla kun on se "automaattikipinä"  :o

Koirsta kuitenkin kannattaa muistaa se että jotkut tahot ovat ihan oikeasti (aikuisten oikeasti) allergisia koirille. Ei minulla ole mitään "Jenkamasiinaa" vastaan, mutta kun se aiheuttaa allergisia reaktioita toisissa tahoissa  :( Toki Satu ymmärrän että olet "puun ja koiran välissä" tässä asiassa ... hups  ;D

TiLi

TiLi

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #14 : Kesäkuu 02, 2006, 15:04:12 »
Toimiikohan yhteysalus mantereelle tänä vuonna, jos tulisi jälleen kuokkimaan esim. päiväksi?
Antti

En näkisi mitään estettä etteikö se tavalla tai toisella toimisi -> Valitukset, marinat ja haukut leirin puuhamiehille...  ::)

TiLi