Kirjoittaja Aihe: Uppopallo-ohjaajakoulutuspäivät  (Luettu 264 kertaa)

Sanna_K

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Kah, minä!
    • Profiili
Uppopallo-ohjaajakoulutuspäivät
« : Tammikuu 19, 2006, 23:02:51 »
Seuraavassa Sukeltaja-lehdessä on ilmoitus noista Uppopallo-ohjaajapäivistä, mutta jo näin ennakkoon herättäisin ajatusta, että vois ainakin yks olla kiinnostunut lähtee?

Seuran junnut on kaikki todella tykästyneitä tohon lajiin ja kukaties tosta kurssista saattais olla muutenkin hyötyä? Kurssi (-viikonloppu) on jossain Etelä-Suomessa (paikka ei tiedossa) ja maksaakin vaivaiset 25e sisältäen altaat ja teoriat. Oiskos muita innostuneita lähtemään? Aattelin ihan omakustanteisesti mahdollisesti mennä, ellei seura ehdoin tahdoin halua avittaa...  8)  Mutta olis kiva jos joku muukin ehkäpä seuraksi lähtis?

/Sanna
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Uppopallo-ohjaajakoulutuspäivät
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2006, 08:20:22 »

Minua myös kiinnostaa tuo koulutuspäivä, vaikka ko. lajia olenkin ohjannut vuosikausia. Sieltä voi saada hyviä virikkeitä ja oikeaoppista tietoa treeneihin. Otan asian esiin hallituksen kokouksessa tuon sponssauksen suhteen. Lisää kyllä mahtuu mukaan, joten ilmoittakaa, jos tuo päivä käy!

- Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2006, 13:47:07 »

Sain liitosta tietoa, että Uppopallo-ohjaajakurssi on peruttu kouluttajan puutteeseen. Ehkäpä loppukeväästä saadaan järjestettyä vastaava kurssi. Jäädään kuulolle.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Sanna_K

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Kah, minä!
    • Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 14, 2006, 18:24:02 »
No voi harmitus... Täytyypi sitten pitää tämä innoitus voimissaan ahkerasti pelaamalla :)

-Sanna
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)