Kirjoittaja Aihe: Loppiaisena Rymättylään  (Luettu 28804 kertaa)

ESu

• Vieras
Re: Loppiaisena Rymättylään
« Vastaus #30 : Tammikuu 08, 2006, 22:35:48 »
*
Terveisiä Rymättylästä. Keli oli mahtava, vähäinenkin tuuli tuli oikeasta suunnasta eli idästä. tämpötila nolla+ tuntumassa. ei lumisateita ei jäätä. No ekapäiväna n.1,5- 2 cm jäälauttoja, jotka oli helppo läpäistä päätään käyttämällä. Seuraavana päivänä tuuli kuitenkin vei jäät pois. Stefan ja Neira veivät hylylle ohjausköyden rannan laiturilta, joten minäkään en eksynyt, vaan köyttä seuraamalla osuin suoraan hylylle.

Veden lämpötila 0-1 astetta oli sopiva jäätäviin olosuhteisiin, joita tässä olikin tarkoitus harjoitella. Sormien palelu tuntui olevan jonkinlainen ongelma lähes kaikilla.
Vilhokin tuli Rymättylään, teki yhden sukelluksen ja lähti takaisin Espooseen ja se oli varmasti sen väärtti. Varsinainen sissi oli Olli, joka teki kaksi sukellusta märkkärillä 0 asteisessa vedessä. Onneksi olkoon. Olli varmasti pärjää samalla puvulle myös Punaisella merellä, maaliskuussa.

Paikka oli mahtava, järjestelyt erinomaiset. Kiitokset APAlle, Irenelle ja Patrickille.
Viimeksimainitun ruoka oli retken kohokohta.

Eero

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #31 : Tammikuu 09, 2006, 08:12:44 »

Kiitoksia myös minunkin puolestani erityisesti sukeltajien vaimoille, jotka ottivat kuuttini kontolleen ja mahdollistivat sen, että minäkin pääsin veden alle. Nyt kun pääsi kahdesti peräkkäin sukeltamaan ja näkyvyyskin oli toiseksi parasta mitä minä olen tuolla kohteella sukeltanut, niin sain hyvän käsityksen kohteesta. Lauantain elämys oli pienen jäähileen sekaan sukeltaminen: kun pää nousi pinnalle jäähileen seasta, jää kilisi ja helisi korvien ympärillä ja tuntui, että olisi sukeltanut grogilasissa!

Leirillä kävi yhteensä 16 aikuista ja 6 lasta. Sukelluksia tehtiin 5 kertaa, sukelluksia teki 12 henkilöä ja yhteensä 33 sukellusta (keskim. 2,75 suk/hlö).

Seuraava kerta sitten jään alle Runebergin päivänä.

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Vilho

• Luolatiimi
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #32 : Tammikuu 09, 2006, 09:39:16 »
Vilhokin tuli Rymättylään, teki yhden sukelluksen ja lähti takaisin Espooseen ja se oli varmasti sen väärtti.

Kun plussapuolelle lasketaan sukelluksen lisäksi Patrickin ruoka, sauna ja hyvä seura niin kyllähän sen eteen jo vähän ajeleekin.

Kiitos järjestäjille,

Vilho

antti

• Vieras
« Vastaus #33 : Tammikuu 09, 2006, 10:27:12 »
Moro!

Kukakohan toimisi suodattimena Rymättylän valokuville. Voitaisiin sopia, minkä kokoisina (esim. 1000x600 72dpi ? ) lähetettäisiin jossain vaiheessa jollekin, joka ...  Tai keskustellaan mikä voisi olla systeemi, jolla kuvat saataisiin esille yhteiseksi iloksi ilman että homma kaatuu webmasterin tai herra jokun harteille?

-Antti
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2006, 10:49:03 kirjoittanut antti »

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #34 : Tammikuu 09, 2006, 23:17:42 »
Tässä jotain mun ottamiani kuvia Rymättylästä. Kuvien katsominen ei vaadi kirjautumista tuohon linkin palveluun: http://www.kodakgallery.eu.com/I.jsp?c=cljfswl.z0qyrnx&x=0&y=-u8cp4v

svante

• Vieras
« Vastaus #35 : Tammikuu 10, 2006, 10:38:47 »
Hello

TÄstä linkistä löytyy jokunen kuva Rymättylän leiriltä, ja muitakin kuvia maailmalta.

http://stefan-hirn.fotopic.net/

antti

• Vieras
« Vastaus #36 : Tammikuu 10, 2006, 21:55:22 »
Karin kuvasysteemi oli sen verran ok, että koitin samaa (ei vaadi kirjautumista), eli muutamia kuvia perjantailta 6.1.;

http://www.kodakgallery.eu.com/ShareLandingSignin.jsp?Uc=ba4w3vh.qm2yw8t&Uy=yrubr7&Upost_signin=Slideshow.jsp%3Fmode%3Dfromshare&Ux=0

-Antti
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2006, 09:15:01 kirjoittanut antti »

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #37 : Helmikuu 07, 2006, 09:45:30 »

Turun kaupunki lähetti asiakastyytyväisyyskyselyn koskien leiripaikkaamme Peltolassa/Rymättylässä. Jos jollekin leiriläiselle tulee mieleen jotain puutteita tai parannusehdotuksia, kertokoot siitä minulle tällä viikolla "or forever hold your peace". Omasta mielestäni paikka soveltui hyvin niin aikuisille kuin lapsillekin. Kertokaa omia mielipiteitänne.

Ainoa puute mikä minulle nyt tulee mieleen, oli ne huterat raput siinä vanhan laiturin juurella.

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen