Kirjoittaja Aihe: Tulevat uudet jäsenet  (Luettu 3105 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Tulevat uudet jäsenet
« : Marraskuu 24, 2005, 11:18:02 »

Olen huomannut, että palstalla käy henkilöitä, jotka olisivat liittymässä seuraan tammikuussa 2006. Toivomukseni olisi, että nämä henkilöt lähettäisivät mieluiten vielä tämän viikon aikana jäsentietokaavakkeensa (ladattavissa "Jäseneksi"-osiosta) täytettynä puheenjohtajalle. Takaan, että ette joudu maksamaan tämän vuoden puolella jäsenmaksuja - en minä niin ripeä/nopea/innokas/ahne/järjetön henkilö ole. Olen kohtapuolin tulostamassa ensi vuoden jäsenmaksulaskut ja samalla vaivalla tulisi myös kaikkien uusien jäsenien laskutkin tulostettua.

Tämä nopea deadline perustuu tietooni siitä, että tämän vuoden viimeinen hallituksen kokous on ensi viikon alussa, vai Satu, onko ajankohta muuttunut? Hallitus hyväksyy uudet jäsenet ennen kuin ne lisätään jäsenrekisteriin.

terv,Irene

tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Satu

• Vieras
Re: Tulevat uudet jäsenet
« Vastaus #1 : Marraskuu 24, 2005, 11:40:17 »

Tämä nopea deadline perustuu tietooni siitä, että tämän vuoden viimeinen hallituksen kokous on ensi viikon alussa, vai Satu, onko ajankohta muuttunut? Hallitus hyväksyy uudet jäsenet ennen kuin ne lisätään jäsenrekisteriin.

Hallituksen kokus on siirtynyt, mutta vain muutamalla päivällä. uusi päivä on 1.12, Irene, tervetuloa myös sinulle!

Satu