Kirjoittaja Aihe: 16.11 klo 19:00 Uppopallon EM-finaali DVD:ltä  (Luettu 254 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
16.11 klo 19:00 Uppopallon EM-finaali DVD:ltä
« : Syyskuu 27, 2005, 10:37:42 »

Kesäkuussa 2005 käytiin Suomessa EM-kisat uppopallosta. Kymmenestä osallistujamaasta Suomi voitti miesten kisat ja naisetkin ylsivät viidenneksi. Nyt tämä miesten finaalimatsi on nähtävissä DVD:nä. Esitämme sen Leppävaaran koulun auditoriossa

keskiviikkona 16.11. 2005 klo 19:00 alkaen.

Ennen DVD:n katselua, uppopallospesialistimme Sami Reijonen alustaa kertomalla keskeisimmät säännöt, pelitaktiikkaa jne.

Tervetuloa katsomaan kovatasoista peliä!!!
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: 16.11 klo 19:00 Uppopallon EM-finaali DVD:ltä
« Vastaus #1 : Marraskuu 15, 2005, 07:47:35 »

Siis huomeniltana pääsee katsomaan Suomi-Norja uppopallon EM-finaalia kesäkuulta. Matsi on kuvattu kokonaan veden alla ja maalikameran filmit on leikattu sopivasti mukaan, niin näkee maalivahtityöskentelyn, karvaamiset, hyökkäykset ja puolustukset. Todella vauhdikasta, mutta silti siistiä peliä, ei ollut joukkueilla varaa ottaa rangaistuksia.

Aloitamme huomenna siis klo 19 Leppävaaran koulun auditoriossa. Tervetuloa!

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: 16.11 klo 19:00 Uppopallon EM-finaali DVD:ltä
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2005, 07:59:29 »

Tusinan verran innokkaita uppopallomatsin katsojia oli paikalla eilen illalla seuraamassa Suomen menestystä ja voittoa EM-kisa altaissa kesäkuussa. Sami alusti katselua kertomalla lajin historiasta ja säännöistä. Samoin hän toimi urheiluselostajana matsin aikana tuoden esiin käydyt pelitaktiikat. Onneksi tänä päivänä peliin ei kuulu historian alkuaikohin kuuluvaa verkkoa altaassa, joka rajasi pelialueen vain metriin pohjasta ylöspäin!

Sannalta voi kysellä DVD:tä lainaksi ja minulla on nyt sama matsi myös videolla. Kiitokset sekä Sannalle että Samille!