Heips,
Vuohijärven leiri pidetään 14.-16.10. viikonloppuna. Yöpyminen on SiniBell nimisessä maatilamajoituksessa Jaalassa sukelluspaikan lähellä. Paikka on testattu ja hyväksi havaittu tämän kevään avantosukellusleirin yhteydessä. Leiri maksaa 85,- per nuppi.
Tähän sisältyy kaksi yöpymistä, kahden päivän sukellukset (4 kpl) paineilmoineen, välipalat sukellusten välillä, saunominen, suihku ja uiminen. Iltapalaa ja juomia saa jokainen tuoda itselleen tarpeellisen määrän. Grilli on käytettävissä, joten myös gourmet herkut valmistuvat vaivatta. Ei muuta kuin pihvit, kananrintaleikkeet, erilaiset vartaat, ja monet herkulliset grillimakkarat mukaan ja matkaan.
Osallistujien minimimäärä 8 henkeä, maksimi on 12 kpl. Toisinsanoen 11 ensiksi ilmoittautuvaa pääsee mukaan (itse olen jo ilmoittautunut). Hitaat eivät pääse syömään nopeita, vaan jäävät taas kerran pois matkasta. Leiri soveltuu hyvin kaikille kortitetuille laitesukeltajille.
Vuohijärvi on erittäin kirkasvetinen järvi ja nähtävyyksiä on jyrkät kallioseinät, joiden koloissa piiloittelevat monenlaiset kalat ja ravut. Kunnon valaisin voi olla tarpeen onkaloissa asuvien kalojen bongaamiseen.
Ilmoittautumiset tälle palstalle tai suoraan minulle.
Eero