Kirjoittaja Aihe: Laitesukellusleiri junnuille ja heidän pareilleen  (Luettu 8643 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Laitesukellusleiri junnuille ja heidän pareilleen
« : Huhtikuu 25, 2005, 09:15:04 »

Nousun alle 18-vuotiaille laitesukeltajille oma leirinsä.

Lähtö lauantaina 2 heinäkuuta 2005 klo 10:00 Suomenojan satamasta. Päivän aikana tehdään kaksi sukellusta Espoon vesillä ja palataan kotiin.

Hinta junnuille on 30 euroa, joka sisältää venematkat, laitteiden vuokrat ja paineilmatäytöt.

Vaikka ensisijaisesti leirille ilmoittautuu junnut, tarvitaan heille kokeneita pareja, joten myös P3/DM/M-tasoisia sukeltajat toivotaan tervetulleiksi.

Leirin järjestäjänä on Irene Savolainen ja kipparina on Hannu Boman.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: Laitesukellusleiri junnuille ja heidän pareilleen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2005, 09:39:10 »

Junnulähtö muuttaa muotoaan. Tehdään tästä avoin tapahtuma kaikille kiinnostuneille. Junnut ovat joko kesätöissä, antibioottikuurilla tai ilman pukua. Tällä hetkellä lauantaina olisi lähdössä:

Kipparina Norppa (Pekka)
   Irene
   Rony, 16 v jos löytyy puku
   Jussi, 18 v jos löytyy puku

Kohteet tulevat olemaan helppoja, ensimmäinen rantakohde ja toinen valinnan mukaan. Tai osallistujien mukaan, riippuen nyt siitä, pääseekö kumpikaan junnuista. (Tarpeen vaatiessa minä sukellan triplana Ronyn ja Jussin kanssa.)Tarkoitus olisi roudata kompressori Punttiin, joten voidaan sukeltaa kahdesti.

Lauantaina näyttäisi olevan hyvä sukellussää, ainakin toistaiseksi.

Ilmoittautumisia tänne palstalle, kahdeksan sukeltajaa mahtuu ainakin toistaiseksi.

- Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 01, 2005, 12:08:19 »

Eipä taida ketään huvittaa lähteä sukeltamaan huomenna, joten jätetään Puntti Suomenojalle, annetaan kipparille vapaapäivä ja Rony ja minä lähdemme kaksistaan sukeltamaan.

terv,Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2005, 10:09:57 »

Jeps, kaksi kivaa sukellusta takanpäin, vesi oli vähintään yhtä kirkasta kuin Leppävaaran uimahallissa, ensimmäisellä sukelluksella laskimme kampeloita heikkapohjalla ja toiselle sukellukselle lähdimme Lybeckshällarnalle, josta bongasimme minullekin ennestään tuntematon hylky - ilman GPS:ää, ilman kaikua - mihin niitä tarvitaan? Niin, ja kamat oli huuhdottuna ja kuivumassa Nousukeskuksella jo klo 16:30. Hieno keikka.

terv,Irene.