Kirjoittaja Aihe: NORPAT: Snorklauspäivä Iso-Melkuttimella la 18.6.2016 klo 10  (Luettu 866 kertaa)

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3

Lähetin jo viime kuun puolella infoa sähköpostiste snorklauspäivästä Iso-Melkuttimella.
Sää näyttää sateiselta, mutta minä olen menossa joka tapauksessa paikalle, noin klo 10 alkaen.
Tässä on tarkempaa ajo-ohjetta. Snorklaamme niemenkärjessä olevalta "laavulta", ei "Sukeltajat" paikalta.

Ajo-ohjeet:
Navigaattori: Annan osoitteeksi Loppi, Melkuttimentie 214 ja kun pääset siihen, jatka viitoituksen mukaan "Laavu":lle.
Perinteinen:  Kantatieltä 54 käännytään tielle 2824 (viitta Räyskälä, Vojakkala). Tätä tietä 2,6 km, jonka jälkeen käännytään vasemmalle (viitta Räyskälä). Tätä tietä ajetaan noin 4 km ja heti Räyskälän lentokentän jälkeen käännytään oikealle (viitta Porras 13 km). Tätä tietä jatketaan 2,7 km, mistä käännytään vasemmalle metsätielle (viitta Pompputie on oikealla). Pientä metsätietä (tien nimi on Melkuttimentie, mutta sillä ei ole kylttiä). Navigaattori kyllä löytää sen) ajetaan 1,2 km, jonka jälkeen käännytään vasemmalle mäkeä alas, jatketaan noin 200 metriä ja Iso-Melkutin aukeaa eteen.

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen