Kirjoittaja Aihe: Rummuun ja Saaremmaalle sukeltamaan 3. - 7.8.2015  (Luettu 4930 kertaa)

maddiHoo

• Varapuheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CMAS P3, RD, Nitrox, Nitrox Gasblender
Rummuun ja Saaremmaalle sukeltamaan 3. - 7.8.2015
« : Heinäkuu 03, 2015, 17:21:52 »
Moi!

Olen yhden porukan kanssa menossa Rummuun ja Saarenmaalle sukeltamaan. Reissuun mahtuu kaiken kaikkiaan 8. Neljä varmaa lähtijää sekä kaksi vahvitsamatonta. Eli mahdollisesti neljä paikkaa olisi jaossa. Osallistuja määrä vaikuttaa reissun hintaan eli 4 sukeltajaa = 690 €/sukeltaja -> 8 sukeltajaa = 490 €/sukeltaja. 5-7 on jotain tolta väliltä. Jos on kiinnostusta niin mulle voi laittaa mailia (se on tuolla alhaalla jossain) tai soitella. Edellä mainittujen hintojen päälle tulee lautat, matkaliput, bensat ja mahdollisesti Rummussa ruokailut omatoimisesti esim. mökin keittiössä.

Olin keväällä tuolla sukeltamassa ja oli kyl hienoa. Rummu on loistava ja Saarenmaalla hylkeet olivat upeat!

Seuraavassa viestiä Barracudan kaverilta.
"Sleep, dive, eat and then repeat"

Matti Hämäläinen
mattihoo@gmail.com

maddiHoo

• Varapuheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CMAS P3, RD, Nitrox, Nitrox Gasblender
Vs: Rummuun ja Saaremmaalle sukeltamaan 3. - 7.8.2015
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2015, 17:23:02 »
Maanantai: Saapuminen ja 2 sukellusta lautalla+ 1 sukellus rannalta (yösukellus)
Majoitus Rummussa(maanantai-tiistai):
Järven Talo on suunniteltu isommille ryhmille. Talo sijaitsee suoraan järven rannalla (20 metrin). Kaikki mukavaan lomanviettoon tarvittava on olemassa – astiat, liesi, jääkaappi, takka, sauna ja musiikki. Talon ensimmäisessä kerroksessa on iso takkahuone, sauna, WC ja suihkutila. Toisessa kerroksessa ovat majoitustilat. Mökissä on myös tilava terassi, josta avautuu näkymä suoraan järvelle.
Yläkerrassa on makuukammio jossa on kuusi vuodepaikkaa väsynyt saunoojille. Loput vieraat majoitetaan meidän virkistyskeskuksen pientaloihin. Eli kaikilla on nukkumispaikka

Ruoka Rummussa: Talossa on kunnon keittiö ja tuolla voisitte itse valmistaa kaikki ateriat. Tottakai on mahdollista myös tilata mutta sitten tule noin 50€/lisämaksu 1 henk.
Tiistai: Yön aikana täytän teidän pullot Tallinnassa ja aamulla otan ne mukaan Rummun. Tehdään 2 sukellusta lautalla ja sen jälkeen pakataan ja ajetaan Saarenamaan suuntaan. Illaksi tuonne ja illallinen Pidulassa.

Keskiviikko: 2 venesukellusta+ 1 yösukellus rannasta.
Torstai: 2 venesukellusta+ Barbeque juhlat, sauna, palju, draft beer
Perjantai: 1 venesukellus, pakataan tavarat ja kotiin!

Hinta: 490€/ 1 sukeltaja
Hinnassa:
-majoitus Rummu+Saaremaa
-Sukellukset, ilmatäytöt, pullot, painot
-Ruoka Saarenmaalla tiistai illallinen, keskiviikko x3, torstai x2+barbeque, perjantai aamiainen.
-Sauna Rummussa+torstaina Saarenmaalla
"Sleep, dive, eat and then repeat"

Matti Hämäläinen
mattihoo@gmail.com