Kirjoittaja Aihe: Turvallisuusseminaari la 31.1.2014 klo 9:30-15 Helsingissä  (Luettu 5392 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3

Tämän vuoden synkkien tapahtumien johdosta Sukeltajaliiton onnettomuus-työryhmällä on ollut paljon tekemistä ja raportoitavaa. Siispä on herännyt ajatus järjestää seminaari sukellusturvallisuudesta. Sellainen on nyt tulossa lauantaina 31.1.2014 Haaga-Helian talossa Pasilassa osoitteessa Ratapihantie 13. Tilaisuus alkaa klo 9:30 ja päättyy klo 15. Seminaarihintaan (45 euroa jäsenitä) kuuluu aamukahvi ja lounas.

Jotta voit ostaa seminaarilipun jäsenhintaan, sinun pitää kirjautua sisään Sukeltajaliiton sivuille. Jos sinulla ei ole tunnareita liiton sivuille, ota yhteyttä minuun, niin lähetän sinulle tunnarin (=sähköpostiosoitteesi) ja salasanan. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 16.1.2015, jos paikkoja on vielä silloin vapaana.

Lisätietoa täältä: https://www.sukeltaja.fi/content/fi/11501/2015/1/31/1025/1025.html

terv, Irene
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Vs: Turvallisuusseminaari la 31.1.2014 klo 9:30-15 Helsingissä
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2015, 10:32:08 »

Viikon päästä on Sukellusturvallisuusseminaari (mikä sana hirviö). Kuulin viikonloppuna, että noin 60 on jo ilmoittautunut, eli ei se tyhjä ole, mutta tilaa vielä on. Ilmoittautumisaikaa on pidennetty ja se loppuu tällä viikolla 25.1.2015.

Ohjelma

09:30 - 10:00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi (Sukeltajaliitto)
10:00 - 10:05 Seminaarin avaus (M. Anttila, Liiton onnettomuustutkintatyöryhmä)
10:05 - 11:00 Sukeltajantauti Suomessa ja sen hoitaminen (A. Räisänen-Sokolowski, sukelluslääkäri, LT)
11:00 - 12:00 Sukellusonnettomuudet ja niiden tutkinta viranomaisnäkökulmasta (K. Kokko, Keskusrikospoliisi)
12:00 - 13:00 Lounas (Haaga-Helia)
13:00 - 13:40 Katsaus vuoden 2014 tapahtumaraportteihin ja sukelluskuolemiin (M. Anttila)
13:40 - 14:00 Tapahtumaraportin uusi tuleminen (M. Vikkula, Liiton onnettomuustutkintatyöryhmä)
14:00 - 15:00 Sukellusonnettomuuksien yhteiset tekijät ja onnettomuuksien ennaltaehkäisy (J. Piispanen, Liiton onnettomuustutkintatyöryhmä)
15:00 - 15:30 Keskustelu ja lopetus

lisätietoa täältä: https://www.sukeltaja.fi/content/fi/11501/2015/1/31/1025/1025.html

terv,Irene.

Elena

• *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3, RD, Nitrox
« Vastaus #2 : Tammikuu 20, 2015, 14:15:38 »
Moi,

tietääkö kukaan, onko meillä (Nousulla) tarkoitus järjestää jokin sisäinen tilaisuus / tiedotus seminaarin jälkeen? Esim. jos joku menisi seminaariin ns. seuran edustajana (seura vaikka maksaa lipun) ja sitten kertoisi kiinnostuneille seminaarin tärkeimmistä asioista.

Vai aikooko seminaarin järjestäjä mahdollisesti julkaista seminaarin materiaalit esim. web-sivuilla tai antaa ne seurojen käyttöön? Silloin jokainen kiinnostunut voisi tutustua materiaaleihin itse. Tästä miehemme ja naisemme seminaarissa voinevat  ystävällisesti ottaa selvää.

t. Elena

Ps itse en ole menossa seminaariin, vaikka aihe kiinnostaa.

Sami

• Puheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CCR MOD2, CCR mine, NAUI Trimix II & M3
« Vastaus #3 : Tammikuu 20, 2015, 14:59:50 »
Moi,

tietääkö kukaan, onko meillä (Nousulla) tarkoitus järjestää jokin sisäinen tilaisuus / tiedotus seminaarin jälkeen? Esim. jos joku menisi seminaariin ns. seuran edustajana (seura vaikka maksaa lipun) ja sitten kertoisi kiinnostuneille seminaarin tärkeimmistä asioista.

Vai aikooko seminaarin järjestäjä mahdollisesti julkaista seminaarin materiaalit esim. web-sivuilla tai antaa ne seurojen käyttöön? Silloin jokainen kiinnostunut voisi tutustua materiaaleihin itse. Tästä miehemme ja naisemme seminaarissa voinevat  ystävällisesti ottaa selvää.

t. Elena

Ps itse en ole menossa seminaariin, vaikka aihe kiinnostaa.

Moi,

Ei ole tarkoitus järjestää mitään tilaisuutta seminaarin jälkeen seuralaisille. Asioista varmasti käydään keskusteluja keikoilla. Mikäli tuolla tulee jotain asioita esiin joita meidän olisi seurana hyvä ottaa huomioon niin niistä sitten tiedoitetaan erikseen.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 24, 2015, 09:38:13 »

Turvallisuusseminaarista on Sukeltajaliiton blogissa kirjoitelma:

http://sukeltaja.blogspot.fi/2015/02/sukellusturvallisuusseminaarin-satoa.html

terv, Irene.