Kirjoittaja Aihe: Sukellusvarusteet -osio foorumiin?  (Luettu 349 kertaa)

Elena

• *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3, RD, Nitrox
Sukellusvarusteet -osio foorumiin?
« : Lokakuu 11, 2014, 20:47:13 »
Hei,

olen suunnittelemassa kaikenlaisia varustehankintoja ja minulle tuli mieleen, kannattaako Nousun foorumiin luoda Sukellusvarusteet –osio?

Ideana on, että osiossa olisi mahdollista keskustella sukellusvarusteista, kysyä neuvoja, vaihtaa mielipiteitä, jne. Tiedän, että netistä löytyy muitakin paikkoja, joissa keskustellaan varusteista. Mutta ainakin minusta olisi kiva ensin keskustella seurani ihmisten kanssa ja siirtyä muualle vasta silloin, jos täältä ei löydy apua (mutta en usko näin tapahtuvan kovin usein :)).

antti

• Kouluttajat
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3

Elena

• Profiili
Vs: Sukellusvarusteet -osio foorumiin?
« Vastaus #2 : Lokakuu 12, 2014, 13:26:20 »
Kiitos linkistä, Antti! Ko. FAQ-listan lisäksi netistä löytyy eri kielillä valtaavasti tietoja sukellusvarusteista ja moni varmaan osaa ja hakeekin tietoja itse.

Ideanani kuitenkin oli, että Sukellusvarusteet  -osiossa olisi mahdollista keskustella varusteista, kysyä neuvoja, vaihtaa mielipiteitä, kysyä käyttökokemuksista,  jne.

Luolan linkki sekä  muitakin hyödyllisiä linkkejä voittaisi laittaa osion alkuun.

Foorumissa on näköjään mahdollisuus järjestää äänestyksiä. Jospa yritän laittaa päälle äänestyksen tästä aiheesta…

Elena

• Profiili
Vs: Sukellusvarusteet -osio foorumiin?
« Vastaus #3 : Lokakuu 12, 2014, 13:38:35 »
Äänestys on käynnistetty ja ääneni annettu :)