Kirjoittaja Aihe: Ensi vuoden jäsenmaksut  (Luettu 3659 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Ensi vuoden jäsenmaksut
« : Joulukuu 19, 2013, 09:40:45 »
Vuodenvaihde lähestyy ja alkuvuodesta tulee jäsenmaksut, yllätys, yllätys! Tosin ensi vuoden alussa jäsenmaksulaskut eivät tule paperisena postilaatikkoon, koska luovuimme Sukeltajaliiton jäsenmaksupalvelusta. Sen sijaan, jäsenmaksut tulevat siihen sähköposti-osoitteeseen, jonka olet ilmoittanut Nousun jäsenrekisteriin.

Jäsenmaksut ja -luokat ovat vuonna 2014:
Aikuisjäsen:  67,00 euroa
Rinnakkaisjäsen: 41,00 euroa (=olet aikuisjäsen jossain muussa Sukeltajaliiton alaisessa seurassa)
Juniorijäsen: 33,00 euroa (lapset 7-14 v)
Kuuttijäsen: 20,00 euroa (lapset 0 - 6 v)
Kunniajäsen: 26,00 euroa (=Sukeltajaliiton jäsenmaksun)

Jos näet tarvetta muuttaa jäsenluokkaasi, olethan yhteydessä minuun rahastonhoitaja2013 at nousu piste fi

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Vs: Ensi vuoden jäsenmaksut
« Vastaus #1 : Tammikuu 08, 2014, 14:48:53 »

Olen juuri saanut lähetettyä kaikkien jäsenmaksulaskut. Olen lähettänyt nyt siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut jäsenrekisteriin.

Eräpäivä on 27.1.2014.

I have just sent out the membership fees for this year. I have sent it to the email address that you have given to the membership registry.

The fees need to be paid by January 27th 2014.

Terveisin, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

JSe

• Kouluttajat
  • Aktiivikirjoittaja
  • **
  • Oma teksti
    • Profiili
Hei

Tämä on ilmoitus/muistutus niille jotka ovat jäseninä myös jossain sukelatajaliiton alaisessa seurassa joka perii jäsenmaksut sukeltajaliiton palvelun kautta.

Kävi tänään selville että liiton rekisteripäivityksessä poistaessaan Nousun jäsenien laskutustiedot tuolta olivat myös poistaneet muidenkin seurojen laskutustiedot minun osalta eivät pelkästään Nousun.
ja jostain kumman syystä väittivät että olin vielä tuon maksanutkin heh ..

Eli jos ette ole saaneet jäsenmaksun laskutusta jostain muusta seurasta ja haluatte olla myös tuon seuran jäsen jatkossa, tarkistakaa omalta osaltanne että tuo lasku on tullut teille perille.
Sukeltajaliiton laskujen kautta menneiden maksujen maksupäivä oli 16.1.

T. Jukka