Kirjoittaja Aihe: Digitaalikuvien käsittely - luento 19.01.2005  (Luettu 410 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Digitaalikuvien käsittely - luento 19.01.2005
« : Joulukuu 09, 2004, 08:06:34 »

Kuukausi sitten pidetyssä VA valo- ja videokuvausluennolla keskusteltiin ylimalkaisesti siitä, miten hyvistä kuvista saa vielä paremmat nykyisillä kuvankäsittelyohjelmilla. Core on lupautunut menemään vieläkin pidemälle tässä aiheessa eli demomaan ja kertomaan hänen 10 käskyä kuvankäsittelyssä. Ainoa sopiva ajankohta kyseiselle luennolle on keskiviikko 19. tammikuuta 2005 klo 18 - 20 Leppävaaran koululla.

Laitoin tämän tänne, kun ei taida olla mulla oikeuksia Koulutus-palstalle.

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Core

• Vieras
Re:Digitaalikuvien käsittely - luento 19.01.2005
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2004, 13:11:44 »
Luennolla opetan kuvankäsittelyn perusteet oppiaineiston kanssa. Luento vastaa kolmea opintoviikkoa. Pyritään saamaan monta omaa kannettavaa luokkaan, niin päästään jokainen "oikeasti" säätämään kuvia. Opetuksessa käytetään Adobe Premiere Elements 2.0 / 3.0 ohjelmaa, jonka jokainen voi ladata Adoben nettisivuilta ilmaseksi.
Koulutuksesta on hyötyä profaanielämässäkin otettuihin kuviin.. (maanpäällisissä siis), joten hyötyä kaikessa suhteessa.

parempi kuva, parempi mieli...

DeepCore, 13 vuotta Almamediassa graafisen puolen asiantuntija

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re:Digitaalikuvien käsittely - luento 19.01.2005
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2005, 09:50:46 »

Ensi keskiviikkona siis tästä aiheesta lisää, mutta jatketaan keskustelua "Kurssit"-palstalla.

- Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re:Digitaalikuvien käsittely - luento PERUTTU
« Vastaus #3 : Tammikuu 18, 2005, 22:35:03 »

Luennoistijan äkillisen sairastumisen vuoksi joudumme valitettavasti perumaan 19.01 illaksi kaavaillun digitaalikuvien käsittely luennon. Katsotaan toinen sopivampi ajankohta myöhemmin.

terv, Irene.