Kirjoittaja Aihe: NORPAT: Norpparalli Raumalla  (Luettu 245 kertaa)

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
NORPAT: Norpparalli Raumalla
« : Tammikuu 17, 2013, 12:51:57 »

Kevään Norpparalli on Raumalla 20-21 huhtikuuta viikonloppuna!

Varaa aikaa kalenteristasi jo nyt. Lisätietoa tulee kun sitä saan järjestejäiltä.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
Vs: NORPAT: Norpparalli Raumalla
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2013, 08:48:29 »

Jee! Kolme paria eli kuusi lasta ja kolme aikuista ovat lähdössä Rauman ralliin.

Kivaa!

terv, Irene.

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Huhtikuu 22, 2013, 08:56:31 »

Supersankari ralli on käyty ja reissu oli todella onnistunut. Suurkiitokset Patelle, kun lähdit meidän kuskiksi ja viihdytit tulomatkalla lauluilla ja vitseillä... hauskaa oli!

Tuloksia tuli myös, 10-12 vuotiaiden tyttöjen sarjassa Viivi ja Tiina tulivat pronssi-sijalle!! Onnea Viivi ja Tiina! Sarjassa oli 16 paria, joten kolmas sija on hieno savutus, varsinkin kun he olivat sarjansa nuorimpia. Hyvä parityöskentely on avainasia näissä kisoissa.

Ensi sunnuntaina ovat pokaalit nähtävissä ja saadaan suut makeaksi.

terv,Irene.

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Huhtikuu 30, 2013, 11:14:19 »

Tässä kooste millaista oli Supersankarirallissa:

Rauman Supersankarin rallin tehtäviä oli mm. Spidermanin vapautus loukosta (kerättiin sukeltamalla naruihin kiinnitettyjä kirjaimia, joista piti saada oikeat sanat ratkaistua), Vihreän menninkäisen luo kiipeäminen (kiivettiin verkkoa pitkin ylös hyppytorniin), kissanaisen katkenneen kynnen etsintä (kynsi oli kiinni upotetussa ämpärissä, ämpärin piti saada nousemaan pintaan viemällä sinne palloja), esterata (sukellettiin renkaiden läpi, kiivettiin patjan yli ja lopuksi irrotettiin mutteri levystä pohjassa noin 1,2 metrin syvyydestä), sekä lopuksi hinattiin Batman ja Robin turvaan. Itse kilpailun lisäksi viikonlopun aikana pelattiin sisäpesistä, norsupalloa, pidettiin leiriolympialaiset, piirrettiin pitkälle paperille terveisiä, laulettiin karaokea, pelattiin Twisteriä ja muita lautapelejä ja tietenkin syötiin hyvin.

t. Irene