Kirjoittaja Aihe: Uppopallon MM-kisat Pirkkolassa 15-21.8.2011  (Luettu 5769 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Uppopallon MM-kisat Pirkkolassa 15-21.8.2011
« : Maaliskuu 18, 2011, 08:46:18 »

Kesällä oli tarkoitus pitää CMAS Games Kolumbiassa, mutta kisat peruuntuivat. Uppopallon osalta CMAS myönsi MM-kisat Suomen järjestettäväksi. Ne pelataan 15-21.8.2011 Helsingissä Pirkkolan hallissa. Suomen miehet ovat nykyisiä maailmanmestareita, joten jännittävät kisat on tiedossa. Myös naisten joukkue on harjoitellut kovasti kisoja varten.

Myös talkoolaisia rekrytoidaan mukaan tekemään tätä MM-kisatapahtumaa. Yhteydenotot kisojen pääsihteerille Hannu Ahoselle:
hannu.ahonen at gmail.com

terveisin, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Sanna_K

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Kah, minä!
    • Profiili
Re: Uppopallon MM-kisat Pirkkolassa 15-21.8.2011
« Vastaus #1 : Maaliskuu 19, 2011, 18:13:42 »
Edellisissä Suomessa olleissa EM-skaboissa touhunneena voin kyllä ehdottoman lämpöisästi suositella tätä toimitsijuutta kaikille! Parhautta! (Eli taidanpa itsekin ilmoittautua!)
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Kesäkuu 07, 2011, 09:11:16 »

Uppopallon MM-kisoja varten on avattu omat webbisivut. Sitäkin kautta pääsee ilmoittautumaan vapaaehtoiseksi toimitsijaksi. Kisoista on tulossa ennätyssuuret: 14 miesten joukkuetta ja 7 naisten joukkuetta. Kaukaisimmat vieraat ovat Columbiasta ja Etelä-Afrikasta!
http://www.uwr-finland2011.fi/

terv, Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Elokuu 08, 2011, 11:02:24 »

Uppopallon MM-kisojen avajaisiin maanantaina 15.8 klo 17:00 etsitään 10-16 vuotiaita nuoria kantamaan lippuja tai nimikylttejä avajaismarssissa. Kilpailuihin osallistuu 14 maata, joten nuoria tarvitaan iso joukko! Avajaiset ovat varmasti mieleenpainuva kokemus jokaiselle osanottajalle.

Halukkaat voivat ilmoittautua joko minulle tai suoraan Roy Nurmelle:  roy.nurmi ät iki.fi

- Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #4 : Elokuu 09, 2011, 11:47:38 »

Viisi nuorta on jo ilmoittautunut Noususta mukaan lipunkantajiksi, hyvä, hyvä, lisää vain mukaan!

terv,Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2011, 08:27:19 »
Lainattu Sukeltajaliiton sivuilta:

Tule Pirkkolan uimahalliin kannustamaan Suomi voittoon. MM-kisojen avajaiset järjestetään maanantaina 15.8. klo 17.00 ja pelit käynnistyvät tiistaina 16.8. klo 9.00, jolloin Suomen miehet kohtaavat Kolumbian. Otteluohjelma aikatauluineen löytyy kisasivuilta ja kisoista on myös live-broadcast eli pelejä on mahdollista seurata netin välityksellä kisasivuilla. Uimahalliin on vapaa sisäänpääsy.

Kisat ovat suurimmat koskaan järjestetyt uppopallon MM-kilpailut: mukana on 14 miesten ja 7 naisten joukkuetta. Suomi on miesten puolustava maailmanmestari. Jännitystä on luvassa koko kisaviikoksi. Finaalit pelataan lauantaina 20.8. Tervetuloa Pirkkolaan!
www.uwr-finland2011.fi