Kirjoittaja Aihe: NAUI Rescue Diver kurssi alkaa pe 25.3.2011  (Luettu 5419 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
NAUI Rescue Diver kurssi alkaa pe 25.3.2011
« : Maaliskuu 01, 2011, 13:49:40 »

NAUI Rescue Diver kurssi alkaa perjantaina 25.3.2011 klo 18 Leppävaaran urheilupuiston kokoustilassa.
Kurssin tarkempi aikataulu, hinnat ja ilmoittautumiset selviävät alla olevan linkin takaa:

https://www.sukeltaja.fi/content/fi/11501/2011/3/25/1025/1025.html

Kurssi on siis perustettu Sukeltajaliiton rekisteriin ja kurssille tulee ilmoittautua liiton sivujen kautta. Autan mielelläni sinua alkuun, jos et pääse kirjautumaan sivuille tms.

RD kurssi on edellytys Laitesukelluksen syventävän jatkokurssiin pääsyyn. Tämän kurssin yksi edellytyts on voimassaoleva ensiapupätevyys.

Tervetuloa kurssille, kurssille on jo nyt tulossa 3 oppilasta, muutama muu vielä mahtuu.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: NAUI Rescue Diver kurssi alkaa pe 25.3.2011
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2011, 09:36:20 »

Muistutuksena, että NAUI RD kurssi alkaa tämän viikon perjantaina.

terv,Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: NAUI Rescue Diver kurssi alkaa pe 25.3.2011
« Vastaus #2 : Toukokuu 16, 2011, 08:59:43 »

Kaksi kurssilaista valmistui viikonloppuna Rescue Diver kurssilta, erittäin vaativissa olosuhteissa: ranta oli kivikkoinen ja liukas, tuuli puhalsi niin kovaa, ettei laiturilla meinannut pysyä pystyssä, aallokko oli iso, virtaukset kovat, näkyvyys olematonta ja vene oli uusi, joten piti opetella paras tapa saada "uhri" nostettua veneeseen. Muutamia tapoja kokeiltuamme totesimme parhaimman vaihtoehdon olevan "tynnyrinosto" köyden avulla.

Onnittelut Vesalle ja Idarille kurssin suorittamisesta!

terv,Irene.