Mielestäni tuossa lauselmassa tuomitaan aika lailla... 
Eli jos et ole paikalla niin älä kysele tai kommentoi.
Ei tässä ketään tuomita, mutta se on oikeesti vain karu totuus että usein näin asiat on, että ihmiset eivät tule kokoukseen
vaikka aikaa olisi, tietenkin jollain voi olla myös este. Enkä nyt tarkoita vaan nousua vaan ihan yleisestikkin näin tapahtuu.
Sit jälkikäteen kun oikeestaan tilanne on ohi aletaan kyseenalaistamaan päätöksen järkevyyttä, eli tällä en tarkoita
yleisesti ton veneen käyttöä koskevia kysymyksiä

Tän hetkinen tilanne on se, että maillä venekalusto muuttuu, mikä on hyvä juttu.
Nyt pitäisi rakentaa tulevaisuutta ja suunnitelmia sen mukaan.
Ainakin on itselle tullut kuva et monet turhaan on alkanut tekemään nyt sit veneostoksen jälkeen leirejä rec ja tec.
Manaillaan että kuinka huono toi märkkärisukeltajien kannalta ja et se on ostettu tec mielessä ym.
Eli ainakin itse toivois hieman positiivisempaa rakentelua tän ympärille. Totuus on se että toi
palvelee kaikkia sukeltajia paremmin kuin puntti, ok et pääse sisällä vaihtamaan märkkäriä,
mut kumpi on sit sukelluksella tärkeempää se että saat kivasti märkkärin päälle ja sukellat
högkopplanilla 0 näkyvyydessä (esim. P1 sukeltajilla viimevuonna ensimmäinen sukellus kortin jälkeen,
itsekkin luulin et lamppu kärähti kunnes tajus mikä mutapilvi siellä oli) tai sit se märkkärin pukeminen ei ole
aivan yhtä kivaa mutta pääsee sukeltamaan sit ulompana kirkkaammissa vesissä?
Ainakin itse arvostaisin märkkäri sukeltajana kirkkaampia vesiä ja mielenkiintoisempia kohteita

Monet kans sanonut että toi olisi tec vene?? Mulle ainakin tec veneestä tulee mieleen joku 10-15m pitkä
alus missä on kompura, saa vipattua happea ja pystyy tekemään trimix sekoituksia. Kyl toi on ihan perusvene,
kylläkin hyvä sellainen

Kysymyksiä saa esittää. Tottakai saa kyseenalaistaakin, mutta kyseenalaistamiselle ja siihen liittyvillä kysymyksillä
oikeapaikka olisi ollut vuosikokous koska toi Fasteri on kuitenkin vene minkä kanssa me eletään, koska siihen liittyvä
ostopäätös on tehty.
Leiritkin on vielä auki, kenties se Orbiitti ja toinen vaihtoehto on pitää yhdistetty kesäleiri jonkun muun
seuran kanssa tai sit se perinteinen Ryssöö. Ryssöössä on hieman inflaatio ollut kävijämäärässä kun
tulo ja lähtö on hieman hankalaa ja jotkut eivät yhtäpaljon arvosta telttamajoitusta niinkuin minä.
US kaltainen Rosala vois olla 1 vaihtoehto. Sinne olis Fasterikin helppo vetästä. Olisi uusia kohteita,
majoitus joko mökissä tai teltassa, ruoka ravintolassa tai trangialla, sauna... kaikille jotain

Mut se on taas uusi tarina mut vaan kanssa esitettyyn kysymykseen et miten leirit kun leireistäkään ei ole vielä
varmuutta et missä ja milloin

Ymmärrettävää on myös se että osalla on vielä tunteita vanhaa kalustoa kohtaan joka kärjistää kommentteja,
mutta kun ensimmäinen kesä Fasterilla on takana niin epäilen että tän kaltaista keskustelua ja "leireihin jakamista"
ei tapahdu