Terve,
suoritettakoon ensin esittäytyminen niille jota eivät vielä minua tunne. Eli nimi on Martti Lumikuru ja olen ollut Nousussa tuollaiset (arvaan) 8 vuotta. Vielä pari vuotta sitten olin aktiivinenkin jäsen, mutta sitten muutin Hämeenlinnaan ja Nousuilu jäi vähemmälle. Olen NAUI tekniikkasukelluskouluttaja ja sen myötä omaan myös blender kouluttaja paperit.
Kysymys kuuluukin onko Nousussa kiinnostusta blender kurssille, joka järjestettäisiin Espoossa ja koulutuksessa keskityttäisiin Nousun kalustolla tapahtuvaan kaasun sekoitteluun. Kurssipäivä olisi 19.6. johtuen muista kiireistä.
Kurssilla opetellaan korkeapaineisten kaasujen turvallinen käsittely, painopisteen ollessa hapessa, sekä sukellusvarusteiden happihuollon suorittaminen. Kurssi koostuu teoriaopetuksesta ja teoriakokeesta sekä käytännön harjoittelusta, mikä koostuu seoskaasujen valmistamisesta eri menetelmin ja happihuoltojen suorittamisesta.
Päivä alkaa 09:00 ja loppuu kun kaikki tarpeellinen on käsitelty, luultavasti noin 20:00. Kurssille otetaan max kahdeksan oppilasta. Oppilaan tulee olla 18 v ja NAUI Nitrox tai vastaava luokitus suoritettuna. Kun tiedän kuinka monta oppilasta tulee, niin ilmoitan kurssipaikan. Kurssimaksu 300€ sisältää kaiken kurssilla tarvittavan materiaalin (teoriamateriaalin, suojavarusteet, puhdistusaineet, huoltosarjat, kaasut).
Kurssi järjestetään mikäli sille ilmoittautuu vähintään 3 oppilasta ja kurssille otetaan ilmoittautumis järjestyksessä.
Ilmoittautuminen ja lisä kysymykset tähän ketjuun tai suoraan minulle martti.lumikuru at kolumbus.fi
Martti Lumikuru
NAUI Tech Instructor #48910