Kirjoittaja Aihe: Veneilijän koirat  (Luettu 10272 kertaa)

Sanna_K

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Kah, minä!
    • Profiili
Veneilijän koirat
« : Maaliskuu 02, 2009, 21:00:02 »
Heimoi!

Tää lähtee nyt kyllä kovasti kauas tän foorumin aiheista, mutta päätän silti kokeilla kepillä jäätä.

Meidän perheeseen haluttaisiin hauva, joka viihtyisy saaristossa, veneessä (ja myös välillä autossakin). Eihän kellään oo tietoa sellasesta koirasta, joka mieluusti istuis veneen kyydissä, muttei ehkä ihan joka hetki haluis hypätä sinne jorpakkoon itse uimaan?

Jostain syystä koira-foorumeilla tästä aiheesta ei saa keskustelua aikaseks... :(

-Sanna
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)

Nikolai

• Vieras
Re: Veneilijän koirat
« Vastaus #1 : Maaliskuu 02, 2009, 21:08:17 »
snautseri on ehdoton auto ja vene kumppani. Tottakai kaikki koirat saa opetettua, mutta vaatii omistajaltaan ehdotonta sitoutumista uhraamaan vapaa-aikansa yhdessä oloon. Oma suursnautserini kulki kaiken aikaa mukanani jopa töissä.

antti

• Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #2 : Maaliskuu 02, 2009, 22:18:16 »
Katso tuolta,
http://www.landseeryhdistys.fi/vepe.htm
..saat hyvän harrastuksen siinä sivussa-vetää sitäpaitsi venettä jos bensa loppuu.
Ja saatte pöydän korkuisen koiran, jos on narttu - uros vähän isompi :)

Sanna_K

• Kah, minä!
    • Profiili
« Vastaus #3 : Maaliskuu 02, 2009, 23:51:35 »
Kiitos :) Kumpikaan näistä ei päässyt meidän hankintalistalle, vaikka mä nöffin (newfoundlandin) joskus olisin halunnutkin. Siinä on vaan kuulemma liikaa karvaa ton miespuolisen perheenosan mielesta :(

Jatkan yrittämistä! Jos joku tietää, kuinka hyvin irlanninterrierit soveltuu veneilyelämään, niin siitäkin mieluusti kuulen lisää! :)

Sanna_K

• Kah, minä!
    • Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 09, 2009, 00:48:35 »
Njoo, päädyttiin sitten kuitenkin staffordshirenbullterrieriin, koska ne nyt vaan sai sydämen läpättämään eniten! (ja täytyy myöntää, että kompakti koko, übersosiaalinen luonne & ihmisrakkaus, ja se lähestulkoon täysi haukkumattomuus tekivät aika paljon, kerrostaloasumista mä en edes koiran takia hylkäisi ihan heti!)

Eivät vaan osaa juurikaan uida, kun ovat niin etupainoisia... mutta onneks on liivejä!

Kiitos vielä ehdotuksistanne :)

-Sanna