Kirjoittaja Aihe: Jäsenmaksujen käytäntö muuttuu  (Luettu 2606 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Jäsenmaksujen käytäntö muuttuu
« : Joulukuu 20, 2007, 10:08:20 »
Sukeltajaliitto on ottanut tänä vuonna käyttöön Sporttirekisterin eli internet-pohjaisen jäsenrekisterin. Jokaisella Sukeltajaliiton jäsenellä on oma Sportti-id, joka näkyy Sukeltaja-lehden takakannessa sinun osoitetietojen yläpuolella.

Nyt Sukeltajaliitto hoitaa myös jäsenlaskujen lähettämisen ja Nousu on mukana tässä. Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki, jotka ovat Sukeltajaliiton jäseniä, tulevat saamaan jäsenmaksulaskun Sukeltajaliitosta eikä Noususta. Sukeltajaliiton jäsenmaksut ovat ensi vuonna 22 e / 10,50 ja Nousun jäsenmaksut ovat 24 e / 12 e. Siis aikuisille tulee 46 euron lasku ja lapsijäsenistä 22,50 euron lasku. Sukeltajaliitto maksaa Nousun osuuden keskitetysti Nousun tilille. Laskut tulevat postitse tammikuun puolivälin tienoilla.

Ne, jotka eivät ole Sukeltajaliiton jäseniä Nousun kautta, tulevat saamaan Nousun jäsenmaksulaskun tammikuun puolella. Ne eivät tule Sukeltajaliitosta vaan Noususta.

Vaikka käytäntö muuttuukin ja vaikka jäsenmaksut kiertävät Sukeltajaliiton kautta, maksakaa laskunne viimeistään eräpäivään mennessä! Kiitos.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: Jäsenmaksujen käytäntö muuttuu
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2008, 15:27:40 »

Hei kaikille,

Eipä tullut jäsenmaksuja tammikuun puoliväliin mennessä, vaan ensi viikolla pitäisi tupsahtaa lasku postiluukusta. Sporttirekisteriä kehittävällä/ylläpitävällä yrityksellä on ollut haasteita pitää rekisteri kuosissa, ja sen vuoksi jäsenmaksut ovat olleet myöhässä. Itsekin it-alalla voin vain olla sympaattisella kannalla.
     Joka tapauksessa laskut ovat postissa ja eräpäivä on 15.2.2008.

Ne, jotka ovat rinnakkaisjäseniä ja siten eivät maksa liiton jäsenmaksua Nousun kautta saavat laskut minulta sitten kun minä ehdin ne tekemään. Minulla ei ole muuta selistystä kuin laiskuus ja harrastuksia haittaavat tekijät (se kolmikirjaiminen sana: t-y-ö).

- Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 13, 2008, 13:11:34 »

Ne jäsenet, jotka ovat saaneet liiton kautta jäsenmaksulaskut, muistakaa, että eräpäivä on tämän viikon perjantaina! Kunniajäsenille tulee uudet laskut, koska heille oli tullut väärä maksuluokka. Muiden osalta laskut ovat olleet oikein.

Muut jäsenet tulevat saamaan laskunsa samoihin aikoihin, kun Painotasku ilmestyy.

terv,Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 25, 2008, 16:26:52 »

Väliaikatietoja: Nousun jäseniä on liiton listoilla 161 kpl, joista 109 on maksanut jäsenmaksunsa ajoissa. Upeaa! Loppuviikosta tulostetaan karhukirjeet jäsenille, joten jos olet unohtanut maksaa ja ennätät maksaa vielä ennen sitä, niin et saa paperisaastetta postilaatikkoosi ensi viikolla.

Todennäköisesti tällä viikolla lähtee myös jäsenlaskut niille, jotka eivät ole Nousun kautta liiton listoilla. Laskut ovat valmiit, odotan vain samaan lähetykseen uunituoretta Painotaskua.

Jos sinulla on kysyttävää jäsenmaksuista osoita ne minulle: jasensihteeri@nousu.fi.

terv, Irene.