Moi kaikki,
Kävin juuri keskustelua yksityiskohdista Sievertin kanssa ja viikko 32 on varattu meille.
Täytän paikat sitä mukaa kun porukat maksavat varausmaksun eli olet sitten mukana tuolla kiinnostuneet listalla tai et, heti kun maksat varausmaksun olet varmistanut paikkasi reissulle. Mielellään näkisin ilmoittautumisen täällä samantien !
127135-21575 150eur / henk 25/4 2008 ja tieto kenttään: Maksajan nimi ja NORJA 2008
Jos puutut listalta johtuu se vaan mun likinäköisestä lievästi harittavasta suhtautumisesta tiliotteeseeni

Varausmaksun maksaneet:
Patrick
HannuK
Tero
KariR
OlliE
Kiinnostuneet:
Aikku
Antti
Merkku
Jorma
MattiA
Jouni
Sami
Nikolai
Uteliaita?
Satu
Vessu
Mailailen vielä pari rundia hinnoista Sievertin kanssa mutta kokonaiskustannus johon kannattaa varautua kuljetuksineen ruokineen polttoainekimppoineen jne koko viikolta siis 1000 - 1200Eur ja viikon käsiala on seuraava:
Karkea aikataulu breakdown:
1/8 pvä lähdetään HKIstä
Turku - Tukholma
21:00 - 6:30 (Laivarannassa pitää olla tuntia ennen lähtöä)
2 pvä saavutaan ja asetutaan taloksi
3 pvä sukelletaan
4 pvä sukelletaan
5 pvä sukelletaan
6 pvä katsotaan Norjaa turistin silmin
7 pvä sukelletaan
8 pvä sukelletaan
9 pvä pakataan ja lähdetään
Tukholma - Turku
20:10 - 7:35 (Laivarannassa pitää olla tuntia ennen lähtöä)
10/8 pvä saavutaan HKIin
- Viitenä päivänä sukelletaan.
- Kaksi sukellusta per päivä.
- Nitrox-asiassa Sievertin hinta hapesta on (15öre liter 0,002eur / litra happi) n. 0,002eur/litra eli katsotaan kannetaanko omat mukana sinne vai miten tehdään. Tapauksessa missä hyvänsä. Koska täytöt tehdään osapainetäyttöinä on pullojen happipuhtaus edellytys, jokainen vastaa itse omien pullojensa puhdistuksesta!
- Neuvottelenko sapuskat mukaan tuohon pakettiin? Vai hoidammeko itse?
Logistiikkaehdotus, kaksi vaihtoehtoa, ei sitovia, kommentoikaa:
1)
Teron paku?, 2 henk
Patrickin Grandis + Jostain kärry 4 henk
HAuto I, 3 henk
HAuto II, 3 henk
2)
Teron paku?, 2 henk
Patrickin Grandis + Jostain kärry, 6 henk
HAuto, 4 henk
Kuinka väljästi tai kuinka suurella tehokkuudella (litraa/henk/km) halutaan matkustaa?
Laivavaraukset on jo tehty, hinnat saamme tietoomme vasta kun Viikkari vahvistaa kesän hintansa.
!!!HUOMATKAA!!!
Jotta saamme edullisimman mahdollisen hinnan olisi kiva kun kävisitte rekisteröitymässä tuonne Viikkareiden klubiin
http://www.vikingline.fi/vc/suomi/RegisterMember.vltällöin saamme sitä kautta jonkinlaisen alennuksen, olen jo puhunut meille Liittoalennuksen, mutta jos vaikka saisimme alennuksen alennuksen päälle tai jos tuo klubi on vielä edullisempi kun tuo Liiton alennus.
Kun olette käyneet rekisteröitymässä ilmoitakaa minulle Asiakasnumero jonka saatte sieltä sivuilta niin ilmoitan sitten sen lisätiedoksi tuonne varaukseen...