Kirjoittaja Aihe: Hallituksen kokouksen 3/2007 kuulumisia  (Luettu 3438 kertaa)

Neira

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Oma teksti
    • Profiili
Hallituksen kokouksen 3/2007 kuulumisia
« : Toukokuu 16, 2007, 10:55:24 »
HALLITUKSEN KOKOUS 3/2007

Irenen laatima seuran jäsenrekisteriä koskeva rekisteriseloste hyväksyttiin. Rekisterinpitäjän on laadittava henkilörekisteristä henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste.

Keskustelua herättänyt Nitrox – täyttäjän vastuusitoumus päätettiin edelleen edellyttää tulevilta Nitrox -täyttäjiltä mm. dokumentointia varten.

Kevään ja kesän ohjelma
§   Patrick on hakenut sukellusluvat.
§   Jussileiriä ei järjestetä, koska leirille ei ole saatu vetäjää.
§   Apa on ilmoittanut seuran painekammiokokeiluun Upinniemeen. Olemme   jonossa.
§   Rescue –kurssi ja ea -kurssi siirtyy syksyyn. Kouluttajilla on ollut kiirettä P1-kurssin kanssa.
§   Norjan leirille ei ole ilmoittautunut riittävästi lähtijöitä, joten leiri peruuntuu tältä vuodelta.

Junnutoiminnan osalta Ireneltä tuli viestiä, että Norpan taitorata on loppunut ja S2 –kurssi jatkuu.

Muut asiat
§   Päätettiin hankkia seuralle koulutustoimintaa varten hypotermia -dvd.
§   Nitrox -tarroista on saatu kaksi eriävää tulosta. Odotetaan Martin tulosta testisukellukselta. Päätettiin hankkia toinen vaihtoehto tarroista.
§   Leppävaaran uimahalli sulkeutuu vuodenvaihteessa 2007/2008. Yritetään löytää korvaava vuoro jostain.
§   Nousu -korttien myynnin osalta sovittiin, että Pate tekee paketin ja vuorossa oleva kapteeni myy kortteja.
§   Nitrox -täytön hinnoittelua pohdittiin. Vilho tekee excel-taulukon nitrox-täytöille.
§   Viestinnän siirtämisestä sähköiseen muotoon keskusteltiin. Päätettiin, että Painotaskut lähetetään muutaman kerran sekä painettuna, että sähköisenä. Samalla pyydetään kommentoimaan asiaa foorumilla. Syyskokouksessa esitetään viestinnän siirtämisestä osittain sähköiseen muotoon.
§   Seuraava kokous pidetään 15.6.2007.

Lumikuru

• Vieras
Re: Hallituksen kokouksen 3/2007 kuulumisia
« Vastaus #1 : Toukokuu 17, 2007, 18:58:24 »

§   Nitrox -tarroista on saatu kaksi eriävää tulosta. Odotetaan Martin tulosta testisukellukselta. Päätettiin hankkia toinen vaihtoehto tarroista.

Älkää pidätelkö henkeänne. Olen hukannut tarralaput :-[. Irene, voisitko tuoda uudet tarrat NK:lle tiistaina?

Martti

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #2 : Toukokuu 21, 2007, 08:48:06 »
HALLITUKSEN KOKOUS 3/2007

§   Nousu -korttien myynnin osalta sovittiin, että Pate tekee paketin ja vuorossa oleva kapteeni myy kortteja.

Hieman aristelen tuota myynnin sysäämistä kippareille, koska se tarkoitaisi varmaankin sitä, että minun pitäisi soitella kippareille reissun jälkeen ja kysellä kuka osti ja mitä, tai sitten käydä kääntymässä Puntissa joka viikko ja katsoa, onko kortteja myyty.... suosisin sitä, että kortteja myydään keskistetysti niin, että minulle tulisi tieto siitä, kenelle on myyty ja mitä. Ihmiset eivät tahallaan jätä maksamatta arvokkaitakin asioita, mutta meillä sukeltajilla on huonon kuulon lisäksi myös huono muisti. Enkä voi vaatia, että kipparit muistaisivat ilman muuta minulle ilmoittaa myydyistä korteista.

Jos ei varmempaa sydeemiä keksitä, mennään tuohon, mutta nyt ainakin Nousukortteja saa:

ke 23.5 hallilla
  ti   29.5 tiistaitäytössä
  ke 30.5 hallilla
  Hangon leirillä
  soittamalla minulle tai lähettämällä sähköpostia

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 28, 2007, 12:39:56 »

Hei, jotain on tapahtunut kotisivuillemmekin, ainakin toimihenkilöt ovat ajantasalla ja tapahtumakalentista on poistettu viime vuotiset tapahtumat!

Hyvä, hyvä!

Mitäs muita puutteita vielä on?

- Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Satu

• Vieras
« Vastaus #4 : Toukokuu 29, 2007, 13:03:06 »
Oikeassa olet, hyvältä näyttää.  Kiitoksia Webmastereille!

Pari pikkujuttua vielä, kun kerran kysyttiin :
- Nuorisotoiminta-> Junnuaikataulu on vuodelta 2005, sieltä voisi olla linkki keskustelupalstalle?
- Torstailähdöistä ei löydy mitään tietoa kohdasta: ohjeita jäsenille. Sensijaan kipparipäivystyksen takaa ohjeet löytyy, joskin näistä puuttuu tämä uusi ilmoittautumiskäytäntö...

satu

antti

• Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : Toukokuu 29, 2007, 13:17:29 »
Vielä löytyi yksi juttu tai oikeastaan kaksi samasta paikasta;

1. Kurssit osiossa tiedotetaan vielä, että "Nousu ry:n koulutusvastaava on Satu Valkonen, koulutusvastaava| a t |nousu.fi " hehheh..

2. 2007 kursseissa voisi lukea myös ne jatkokurssit joita on tarkoitus (onko) pitää ja saada osanottajia

Antti
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2007, 14:44:58 kirjoittanut antti »