Kirjoittaja Aihe: Jäsenmaksuista  (Luettu 2795 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Jäsenmaksuista
« : Helmikuu 06, 2007, 11:49:43 »

Sattumien yhteissummana jäsenmaksut tulivat tänä vuonna osalle jäsenistölle vasta eräpäivän jälkeen. Edellisinä vuosina jäsenmaksut on lähetetty jo tammikuun alussa, jotta maksun on voinut hoitaa ajan kanssa. Pyydän omalta osaltani anteeksi laskujen myöhästymistä, mutta nyt pitäisi olla kaikille jo tullut jäsenmaksut (koska muutaman jäsenen laskut tulivat jo takaisin Nousun postilokeroon, koska oli vääriä osoitteita).

Myöhästymisestä huolimatta toivon pikaista maksamista, jos aiot jatkaa Nousun jäsenenä. Tähän aamuun mennessä 105 jäsentä on maksanut jäsenmaksunsa ja 103 jäsenen maksu uupuu. Muutama jäsen on ilmoittanut minulle eroavansa seurasta. Kiitoksia kaikille teille, jotka olette jo maksaneet jäsenmaksunne. Jos muistat, ettet ole vielä maksanut, teethän sen hetimiten. En haluaisi alkaa lähettämään 103 yksilöllistä sähköpostimuistutusta.

Minulla on dead-line Sukeltajaliittoon päin. Liitto haluaa, että ilmoitan kaikki ne Sukeltajaliiton jäsenet, jotka eivät jatka jäsenenä tänä vuonna (eli ei ole maksanut jäsenmaksunsa), ensi viikon alussa. Sen tiedon perusteella Nousu maksaa liitolle jäsenmaksuja. Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että minun pitää poistaa 59 liiton jäsentä.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Jäsenmaksuista
« Vastaus #1 : Helmikuu 13, 2007, 10:45:21 »
Tilanne jo parempi kuin viime viikon tiistaina: 147 maksanut, 57 maksamatta, 7 luopunut jäsenyydestä.

Laitoin tänään parisenkymmentä yksilöllistä jäsenmaksumuistutusta. Osa on ilmoitanut minulle osoitteiksi @kolumbus.fi. Käykäähän tsekkaamassa postilaatikkonne...

Huomenna lähtee Sukeltajaliiton listoilta henkilöt, jotka eivät ole maksaneet tai ilmoittaneet maksavansa.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen