Kirjoittaja Aihe: 29.8 Laitepalautuksesta  (Luettu 500 kertaa)

Mikko

• Vieras
29.8 Laitepalautuksesta
« : Elokuu 29, 2006, 08:56:47 »
Moi,
Onko mahdollista jatkaa laitepaketin vuokraa? Esim. mulla oli tarkoitus, että kävisin vielä P2-kurssin vuokrapaketilla ja palauttaisin sen jälkeen.
Huhu kertoo, että myös muilla olisi samanlaisia aikomuksia.

--Mikko

Satu

• Vieras
Re: 29.8 Laitepalautuksesta
« Vastaus #1 : Elokuu 29, 2006, 18:04:55 »
Riippunee kai hiukan siitä onko teillä Auvon vai Nousun kamat? Molempien lainaaikaa voinee jatkaa, pitää vain sopia APA:n/Martin (nousun kamat) ja auvon kanssa (auvon kamat) asia.

Apa tietää varmasti parhaiten(ainoastaan?) mitkä kamat kelläkin on ja mitä Auvon kanssa on sovittu? Kysy Apalta suoraan.

satu

Johannes

• Satunnainen kirjoittaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 29, 2006, 21:21:46 »
Do diin...

Nousukeskuksella ei sitten ollut ketään joka olis vastaanottanut näitä lainakamoja. Emme jättäneet niitä sinne lojumaan ilman kuittausta keneltäkään vaan roudasimme ne takaisin kotiin.

Emme enää ala raahautumaan NK:lle sen toivossa että siellä ehkä olisi joskus joku. Koska emme seuraa näitä foorumeita aktiivisesti olisi parasta jos joku ottaa meihin suoraan yhteyttä kun NOUSU / AUVO haluaa pakettinsa takaisin ja sopii kanssamme missä ja milloin tämä palautus tapahtuu.

Terveisin,

Johannes Suanto & Harriet Karlsson
------------
Johannes

marko

• Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : Elokuu 30, 2006, 08:26:39 »
Emme enää ala raahautumaan NK:lle sen toivossa että siellä ehkä olisi joskus joku.

Oikein. Jos kukaan ei ole ottamassa vastaan laitteita silloin kun on sovittu, niin se on sitten siitä eteenpäin vuokranantajan murhe huolehtia laitteensa takaisin. Nauttikaa ilmaisesta jatkovuokrasta.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että hieman nolottaa seuran puolesta.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2006, 08:31:42 kirjoittanut marko »
"Parhaan itsevarmuuden antaa täydellinen tietämättömyys"

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2006, 16:28:40 »
No niin.

Ettei jää väärä kuva kenellekkään, niin tässä selostus eilisillasta. Olin paikalla täyttämässä vuoroni mukaan pulloja kun esille nousi kalustonpalautukset. Koska en ole kalustoa ulos jakanut, en myöskään ota sitä vastaan. Se ken on materiaalin jakanut (Apa), saa ne myöskin NK:lle hoitaa, samoin Auvolle. Itse asiassa, en tiedä Auvon kamoista muuta kuin, että niitä on x määrä lainassa.
Mieltäni askarruttavia kysymyksiä on mm. ne kaksi regua NK:n roskiksen päällä. Mitä niile on tarkoitus tehdä? Miksi ne ovat olleet monta viikkoa NK:lla?
Se joka kaluston ulos jakaa, myöskin vastaa sen palauttamisesta huollettuna.

Martti

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #5 : Elokuu 30, 2006, 16:34:38 »
Emme enää ala raahautumaan NK:lle sen toivossa että siellä ehkä olisi joskus joku.

Oikein. Jos kukaan ei ole ottamassa vastaan laitteita silloin kun on sovittu, niin se on sitten siitä eteenpäin vuokranantajan murhe huolehtia laitteensa takaisin. Nauttikaa ilmaisesta jatkovuokrasta.

Kenen kanssa oli sovittu? Ei ainakaan minun. Mitä tulee palautuksiin, niin Apa varmaan ottaa yhtetyttä kun palaa. Onko laitteet ihan oikeasti kuitattu, eikä vain jaettu?

Martti

A-P

• Kouluttajat
  • Aktiivikirjoittaja
  • **
    • Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 03, 2006, 21:56:41 »
Tervehdys,

Olen juuri kotiutunut reissulta takaisin Suomeen ja Nousun forumia lukiessa huomasin, että laitepalautuksessa oli ollut ongelmia viime tiistaina.

Sattuneesta syystä en itse voinut olla paikalla laitteita vastaanottamassa, joten pahoitteluni kaikille niille, jotka turhaan olivat paikalle vaivautuneet. Tietysti tiistaitäyttäjäkin olisi voinut ottaa kuitatut laitteet sellaisenaan vastaan ja esim. varustaa ne palauttajan tiedoilla... eikö vain  ???

Laitteet on kuitenkin vuokrattu elokuun loppuun asti ja tästä syystä ensi tilassa palautettava Auvolle takaisin. Mahdolliset pidennykset vuokraan on neuvoteltava Auvon kanssa.

Asian ratkaisemiseksi tehdään niin, että olen ensi tiistain täyttövuorolla klo 18:00 paikalla vastaanottamassa laitepaketit ja palautan ne Auvolle heti keskiviikkona. Näin saadaan asia hoidettua !!!

Tapaamisiin siis NK:lla TIISTAINA KLO 18:00 !

-- A-P

marko

• Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 04, 2006, 12:14:25 »
Kenen kanssa oli sovittu? Ei ainakaan minun.

Martti

My point exactly. 
"Parhaan itsevarmuuden antaa täydellinen tietämättömyys"