Kirjoittaja Aihe: NORPAT: Jäätävä Norpparalli Itäkeskuksessa 24-25.10  (Luettu 5535 kertaa)

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3

Tänä syksynä on sittenkin norpparalli!

Helsingissä Itäkeskuksen uimahallissa pidetään jäätävä norpparalli maan uumenissa. Teema on saanut innostuksen eräästä tänä kesänä teattereihin tulleesta animaatioleffan kolmannesta osasta... ehkä käymme yhdessä katsomassa sen ennen ralliin lähtöä?

Hinta ei ole vielä vahvistunut, sillä majoitus on ilmeisestikin Rastilan leirikeskuksessa ja voi nostaa hintaa hieman.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: NORPAT: Jäätävä Norpparalli Itäkeskuksessa 24-25.10
« Vastaus #1 : Lokakuu 06, 2009, 09:47:17 »

Itiksen ralliin on ilmoitettu 3 ohjaaja ja 8 norppaa (6 poikaa, 2 tyttöä). Rallin hinta on 50 euroa, jos yöpyy kotona ja 60 euroa, jos yöpyy Rastilassa.

Rallikirje on tullut kaikille osallistujille. Tapahtumahan on jo kahden viikon päästä!

terv,Irene.

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2009, 13:15:21 »

Rallissa oli noin 153 osallistujaa, joista noin 120 kilpaili. Noususta oli siis 8 kilpailijaa ja 3 ohjaajaa. Yksi nousulaisista kilpaili sitkeästi kipeällä kädellä, mutta kilpailun jälkeen hänet vietiin kuvattavaksi ja todettiin rannemurtuma.... voitontahtoista porukkaa meillä! Ensikertalaisetkin pärjäsivät hienosti kisoissa.

Nousulle tuli yksi palkintosija: Jalo voitti 7-9 vuotiaiden sarja! Onnittelut Jalolle! Jalo teki radan kaksi kertaa eri parien kanssa, mutta voitto irtosi ensimmäisestä kilpailusuorituksesta. Palkinto on ensi viikolla hallilla nähtävänä ja juhlitaan voittoa ottamalla kotiin lähtiessä jotain makoisaa mukaan!

terv, Irene.

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2009, 09:05:42 »

Norpparallista on lyhyt selostus Urheilusukeltajien sivulla. Artikkelissa on myös kuvia illan pukukilpailusta. Yksi voittajapuku oli Pingu-asu. Omat suosikkini oli Heimosten Jyrsis ja Mammutti-asut! Eipä ollut muita mammutteja paikalla...

Ai niin, se linkki: http://www.urheilusukeltajat.fi/joomla1/index.php?option=com_content&task=view&id=499&Itemid=44

terv,Irene.

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2009, 11:12:25 »

Perjantai-päivän iloksi voit käydä katsomassa valokuvia Itäkeskuksen norpparallista. Kuvat ovat suojattu salasanalla joka on Jäätävä
Kuviin pääsee täältä: http://pekkapuo.jalbum.net/jaanorppa2009/

Hauskoja muisteloita!

-Irene.