En ole, Marko, käymässä sotaa sinua vastaan enkä ole puhunut rahasta mitään viesteissäni (vai olenko?). Sama minulle, vaikka hankittaisiin moottorisaha ja moottorikelkka sen kuljettamiseen, niin ei tarvitse hikoilla ennen sukeltamista....
Halusin vain ottaa esille kolikon kääntöpuolen ja kiinnittää huomiota siihen, että kaikki kalusto tarvitsee huoltoa, oli se Puntti, peltivene, regusetti, tasapainotusliivi, kompressori, vaahtosammutin tai jopa jääsaha. Mitä enemmän hankitaan kalustoa, sitä enemmän on huoltokuluja ja ennen muuta vaivaa.
Ehdotan, että lopetamme tämän keskustelun, koska sinun ehdotuksesi on saanut jo kannatusta ja minä olen voinut esittää minun kantani. Kukaan tähän keskusteluun osallistuneesta ei ole päätävässä asemassa. Seuraava askel olisi tehdä hallitukselle, eikä foorumille, ehdotus (hallitus at nousu.fi) ja esitellä asiasi siinä. Mitä tarkempaa tietoa sinulla on hankintahinnasta (saha, kaira ja köydet) ja -paikasta, sitä helpompaa hallituksen on ottaa kantaa ja tehdä päätös.
That's all I have to say about that.
-Irene.