Kirjoittaja Aihe: N: 13-20 vuotiaita pilottiryhmään?  (Luettu 1724 kertaa)

Sanna_K

  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • ***
  • Viestejä: 146
  • Kah, minä!
    • Profiili
N: 13-20 vuotiaita pilottiryhmään?
« : Maaliskuu 18, 2006, 19:20:40 »
Sukeltajaliitto on mukana Purjehdus- ja uintiliittojen kanssa Nuoret vesille hankkeessa. Tarkoitus olisi saada vesiurheilijoille monipuolista toimintaa ja nyt toukokuussa pidetäänkin viiden illan kestävä pilottikurssi 13~20 vuotiaille espoolaisille nuorille.

Nousu on mukana hankkeessa, jonka vuoksi mekin ollaan etuoikeutettuja pilottiryhmään osallistujia. Jos siis olet ikähaarukkaan mahtuva Nousulainen, halukas kokeilemaan hieman purjehdusta ja uintia, hyökkää ihmeessä mukaan!
Pilotti kurssi on ILMAINEN!!!! ja sisältää kaksi uintikertaa, kaksi sukelluskertaa ja yhden pidemmän illan purjehduksen parissa. Kurkkaa kalenteriin ja katsasta miltä näyttää 3.5, 10.5, 16.5, 18.5 sekä 22.5 illat, jos passaisi niin ota yhteys Sanna-ohjaajaan hallivuoroilla tai laita mailia sanna.kokkonen at sukeltaja.fi

Lisä-informaatiotakin saa tietysti pyydettäessä, auttavat kädet joko Sanna tai Patrick!

/ Sanna
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)

Sanna_K

  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • ***
  • Viestejä: 146
  • Kah, minä!
    • Profiili
Re: N: 13-20 vuotiaita pilottiryhmään?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 30, 2006, 22:47:05 »
Suurta joukkoryntäystä ei ole aiheen tiimoilta ilmennyt, täydentäisin vielä pätkän edellistä;

viimeinen ilmoittautumispäivä on 12.4. Tää tarkottaa sitä, että mun pitäis saada innostuneista ilmoituksen jo edellisellä viikolla, että saan halukkaiden määrän ilmoitettua ettepäi.

Ensi viikonlopun norpparalli on herättänyt suurta innostusta ei-tämän-hankkeen-ikähaarukkaan soveltuvissa, joten eiköhän me vanhempi osa nuorisoa nyt vuorostamme nosteta Nousua kartalle?
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)