Moi,
Meillä on ainakin yksi paikka auki hallituksessa. Olen itsekin tässä ollut vähän lähtökuopissa, mutta tulin siihen tulokseen juteltuani Matin kanssa äsken, että tästä noustaan vielä kuten Nousussa on tapana. Kuten moni tietää niin aika moni homma on kasautunut mun niskaan ja olen ollut aktiivinen niin monella alueella. Meillä on myös paljon muita tekijöitä täällä ja ei tässä yksin olla missään. Kiitos siitä kaikille, jotka olette olleet mukana toiminnassa.
Seura on taloudellisesti hyvässä jamassa ja toiminta hyvällä maliilla. Haasteita on tuonut la illan hallivuoro varsinkin kouluttamisen puolella. Junnupuoli on myös kärsinyt tästä. Ollaan tehty paljon tänä vuonna sen eteen, että jäsenillä olisi helpompaa osallistua asioiden tekemiseen. Meillä on niin paljon dokkareita, että löytäminen drivestä alkaa vaatia jo liikaa. Uutena ajatuksena ensi vuotta ajatellen olisi jonkin sortin intra sivun luominen web sivulle, josta ohjeet löytyisivät selkeämmin.
Toivoisin nyt jatkossa, että vedetään hommaa eteenpäin hyvällä hengellä ja osallistutaan kun apuja tarvitaan. Omatoimisuus on ollut mun oma tapa ja sitäkin on aina hyvä viljellä eteenpäin.
Yrittäkää päästä syyskokoukseen niin voidaan miettiä hyvässä hengessä ensi vuoden toimintaa ja kohteita missä halutaan sukeltaa. Lista käsiteltävistä asioita tulee piakkoin. Kokous pidetään Melstenissä ti 7.11 klo 17.
Sami