Kirjoittaja Aihe: NORPAT: Nousun 25 v juhlat Leppävaarassa su 13.9.2015  (Luettu 13827 kertaa)

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
NORPAT: Nousun 25 v juhlat Leppävaarassa su 13.9.2015
« : Toukokuu 21, 2015, 15:24:06 »

Norppien, marakattien ja ohjaajien yhteinen Nousun 25 vuotis juhlat ovat sunnuntaina 13. syyskuuta 2015 Leppävaarassa. Lisätietoa tulee pikkuhiljaa tänne.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
Vs: NORPAT: Nousun 25 v juhlat Leppävaarassa su 13.9.2015
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2015, 15:09:43 »
Lämmintä elokuuta kaikille!

Ennen kuin pääsemme uimahalliin lokakuussa, vietämme Nousun 25 vuotis juhlavuotta yhdessä.
Tervetuloa kiipeilemään puissa Seikkailupuisto Huipussa Leppävaarassa.

Aika:   su 13.9.2015   klo 11:00 – 14:00
Paikka:   Leppävaara, Seikkailupuisto Huippu http://www.seikkailupuistohuippu.fi/cms/fi/
Hinta kiipeilijöille: Alle 140 cm: 5 euroa,  Muut: 10 e  (Normaalihinnat ovat 14e ja 24 e)
Ilmoittaudu viimeistään perjantaina 28 elokuuta 2015 Irenelle.

Minimi-ikä kiipeilylle on 6 vuotta, mutta sitä nuoremmille on maksuton leikkialue, jossa lapset voivat kokeilla esimerkiksi nuoralla (slack-linellä) kävelyä vanhempiensa valvonnassa. Jos lapsesi ei halua kiipeillä, kannattaa tulla paikalle kannustamaan kavereitaan tai sitten jatkoille Leppävaaran stadionille nauttimaan kakusta ja mehusta. Alle 140 cm lapsille on matalammat radat ja heidän kanssaan pitää olla oma vanhempi mukana kiipeilemässä. Kaikilta osallistujilta vaaditaan ohjeisiin etukäteen tutustumista ja vastuusitoumuksen allekirjoittamista, laitan tarkemmat tiedot ja ohjeet kaikille ilmoittautuneille.
Kävimme ohjaajien kesken tutustumassa paikkaan toukokuussa ja voimme vannoa, että tätä kannattaa ainakin kerran kokeilla!

Terv, Irene, Jesperi, Valtteri, Oskari, Jalo, Mirja, Mari, Kaijus ja Lotta

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 02, 2015, 11:02:52 »

Nelisenkymmentä kiipeilijää on ilmoittautunut tähän tapahtumaan. Olen lähettänyt tarkemmat ohjeet tänään sähköpostitse ilmoittautuneille.

Tavataan sunnuntaina 13.9. klo 10:55 Leppävaaran uimahallin parkkipaikalla ja kävellään sieltä seikkailupuistoon (noin 500 m).
Olisi hyvä, jos voitte tutustua etukäteen turvaohjeisiin ja allekirjoittaa vastuusitoumus: http://www.seikkailupuistohuippu.fi/cms/images/dokumentit/tuvallisuusohje.pdf 
Muistakaa myös ottaa tasaraha maksua varten.

Tervetuloa!

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 14, 2015, 08:37:46 »

Yhteensä 36 kiipeilijää ja 5 hang-aroundia juhlisti eilen Nousun 25 v juhlavuotta Leppävaaran seikkailupuisto Huipussa. Sää oli mitä mainioin kiipeilemiseen (ei liian lämmin, ei liian kylmä eikä tuulista) ja pääsimme aloittamaan radan ennen kuin puisto avattiin. Leppävaaran urheilupuiston kahviossa nautimme voileivistä ja virvokkeista ja 16 munan kakusta jäi noin neljännes jäljelle.

Viisi vuotta sitten kiipeilimme sisätiloissa Nousun junnujen kanssa, katsotaan mitä keksimme Nousun 30 v juhliin...

terv,Irene.