Kirjoittaja Aihe: Hangon kesäleiri 2015  (Luettu 26316 kertaa)

Esa M

  • Kouluttajat
  • Aktiivikirjoittaja
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3, IANTD ART
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #30 : Kesäkuu 23, 2015, 22:10:23 »
Mulla on perjantai myös vapaa päivä, joten lähden mielelläni auttamaan ja kyydistäkään en kieltäydy :)

niklas

  • Aktiivikirjoittaja
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CMAS P3, nitroxblender
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #31 : Kesäkuu 25, 2015, 17:40:35 »
Morjens ! saan illalla tietää voisinko tulla leirille 15.7 illallla 20:00 aikaan ja olla leirin loppuun.. eli 19.7 asti ?

onnistuuko leirin puolesta ?

niklas

  • Aktiivikirjoittaja
  • **
  • Viestejä: 68
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CMAS P3, nitroxblender
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #32 : Kesäkuu 25, 2015, 19:42:15 »
joo siis onnistuu : ) ... vieläkö mahtuu ?

Sami

  • Puheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • ****
  • Viestejä: 1883
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CCR MOD2, CCR mine, NAUI Trimix II & M3
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #33 : Kesäkuu 26, 2015, 12:37:47 »
joo siis onnistuu : ) ... vieläkö mahtuu ?

Moi,

Mä luulen, että mahtuu vielä. Toi tietty riippuu vähän siitäkin onko kaikki veneet vielä apajilla. Mun tietääkseni siellä on kyllä veneitä, joten luulisi kyytien onnistuvan.

SCORE57

  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • ***
  • Viestejä: 166
  • Oma teksti
    • Profiili
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #34 : Heinäkuu 03, 2015, 13:39:53 »
Hei,

Näyttää siltä että pääsen tiistain sijasta vasta keskiviikkona leirille. Yksi uusi Nousulainen olisi halukas tulemaan kyydissäni ke-su välille. Onnistuisikohan se. Tarpeen vaatiessa voimme ajaa lähikohteille myös veneelläni. Tarpeen vaatiessa voimme poimia tulijoita Hangosta.  ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2015, 16:05:23 kirjoittanut SCORE57 »
Pidätän oikeudet mahdollisesti keksimiini uusiin sanoihin - Die Dulci Fruere!

Sami

  • Puheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • ****
  • Viestejä: 1883
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CCR MOD2, CCR mine, NAUI Trimix II & M3
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #35 : Heinäkuu 03, 2015, 14:11:57 »
Hei,

Näyttää siltä että pääsen tiistain sijasta vasta keskiviikkona leirille. Yksi uusi Nousulainen olisi halukas tulemaan kyydissäni ke-su välille. Onnistuisikohan se. Tarpeen vaatiessa voimme ajaa lähikohteille myös veneelläni (nimeltä Allana of Troon).

Joo onnistuu kunhan kompura sit laulaa 24/7.

Jesperi

  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #36 : Heinäkuu 04, 2015, 15:24:37 »
Onko mahdollista muuttaa aikataulua mun ja Riikan osalta siten, että Riikka tulisi saareen vasta keskiviikkoiltana ja mä jo keskiviikkoiltana? Päästäisiin silloin samalla kyydillä Hankoon ja voitaisiin tulla saareen, kun tuotte porukkaa satamaan.

Jos kompuran tai veneen kapasiteetti alkaa olla rajoilla torstaina niin voin rajottaa sukeltamista. Autan tietty myös pullojen täytössä.

Elena

  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • ****
  • Viestejä: 506
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3, RD, Nitrox
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #37 : Heinäkuu 05, 2015, 10:51:03 »
"Leiriviikon aikana leirille voi saapua aina illansuussa n. klo 18-20 aikoihin. Leirin vetäjä ilmoittaa tarkan ajan joka päivä."

Tullaanko klo.18-20 myös eka päivänä pe? Eli tuohon aikaan pitää olla valmiina jossakin Hangon satamassa? T. Elena

Sami

  • Puheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • ****
  • Viestejä: 1883
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CCR MOD2, CCR mine, NAUI Trimix II & M3
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #38 : Heinäkuu 05, 2015, 11:16:52 »
"Leiriviikon aikana leirille voi saapua aina illansuussa n. klo 18-20 aikoihin. Leirin vetäjä ilmoittaa tarkan ajan joka päivä."

Tullaanko klo.18-20 myös eka päivänä pe? Eli tuohon aikaan pitää olla valmiina jossakin Hangon satamassa? T. Elena

Moi,

Aikataulu alkaa näyttämään siltä, että lähdetään Esan kanssa Nosteen kera Suomenojalta. n. 12.15 paikkeilla. Ollaan Hangossa Lähtövalmiina n. klo 15 ensimmäistä keikkaa varten.

Seuraava haku voisi olla esim. klo 17 ja viimeinen klo 18. Tämä kaikki riippuu milloin pääsette satamaan. 3 hakua enempää ei turhaan ajella. Meitä on yhteensä 11.

Ilmoittakaa, jos alla oleva aikataulu ei natsaa.

Haut pe 10.7:
Klo 15: Sami, Esa, Marko? & Maddihoo?
Klo 17: Elena & Tanja, Matti + klo 15 poppoon loput kamat? + kippari
Klo 18: Janne, Elina & Vesa + kippari
+ Laura johonkin lähtöön.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2015, 11:54:51 kirjoittanut Sami »

LauraK

  • Satunnainen kirjoittaja
  • *
  • Viestejä: 24
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P2
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #39 : Heinäkuu 05, 2015, 11:45:06 »
Hehheh, saisko vielä tulla vain la-su jos mahtuu?  ;D Suunnitelmat menivät vähän uusiksi, ja maanantaina pitäisi muutenkin olla Hangossa muissa hommissa joten siksi näin lyhyt pyrähdys...

Sami

  • Puheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • ****
  • Viestejä: 1883
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CCR MOD2, CCR mine, NAUI Trimix II & M3
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #40 : Heinäkuu 05, 2015, 11:51:46 »
Hehheh, saisko vielä tulla vain la-su jos mahtuu?  ;D Suunnitelmat menivät vähän uusiksi, ja maanantaina pitäisi muutenkin olla Hangossa muissa hommissa joten siksi näin lyhyt pyrähdys...

Moi,

Joo mahdut vielä venekyyteihin.

RiikkaP

  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P1
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #41 : Heinäkuu 05, 2015, 11:55:42 »
Onko mahdollista muuttaa aikataulua mun ja Riikan osalta siten, että Riikka tulisi saareen vasta keskiviikkoiltana ja mä jo keskiviikkoiltana? Päästäisiin silloin samalla kyydillä Hankoon ja voitaisiin tulla saareen, kun tuotte porukkaa satamaan.

Jos kompuran tai veneen kapasiteetti alkaa olla rajoilla torstaina niin voin rajottaa sukeltamista. Autan tietty myös pullojen täytössä.

Niin mikäs olis vastaus tähän leirin vetäjiltä? :) Selvennykseksi vielä että siis itse olin ilmoittanut olevani leirillä ti (nouto)-la, nyt siis uuden suunnitelman mukaan olisin ke (nouto)-su.

Sami

  • Puheenjohtaja
  • Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • ****
  • Viestejä: 1883
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: CCR MOD2, CCR mine, NAUI Trimix II & M3
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #42 : Heinäkuu 05, 2015, 12:04:25 »
Onko mahdollista muuttaa aikataulua mun ja Riikan osalta siten, että Riikka tulisi saareen vasta keskiviikkoiltana ja mä jo keskiviikkoiltana? Päästäisiin silloin samalla kyydillä Hankoon ja voitaisiin tulla saareen, kun tuotte porukkaa satamaan.

Jos kompuran tai veneen kapasiteetti alkaa olla rajoilla torstaina niin voin rajottaa sukeltamista. Autan tietty myös pullojen täytössä.

Niin mikäs olis vastaus tähän leirin vetäjiltä? :) Selvennykseksi vielä että siis itse olin ilmoittanut olevani leirillä ti (nouto)-la, nyt siis uuden suunnitelman mukaan olisin ke (nouto)-su.

Moi,

Mä en ole leirin vetäjä tohon aikaan, jos odotat multa vastausta :) Kalevi vetää leiriä tuolloin. Pyysin jo Jesperiä olemaan häneen suoraan yhteydessä. Luulisin, että homma hoituu kun veneitä näyttäisi olevan paikalla tarpeeksi.

Elena

  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • ****
  • Viestejä: 506
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3, RD, Nitrox
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #43 : Heinäkuu 05, 2015, 12:35:51 »
Moi, minulle sopii tuo klo.17 kyyti.

Ja varmaan saadaan vielä jossakin vaiheessa tarkemmat koordinaatit  :) , missä pitää olla siellä satamassa... Varmaan suht iso paikka ja en ole vielä siellä käynyt...

RiikkaP

  • Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P1
Vs: Hangon kesäleiri 2015
« Vastaus #44 : Heinäkuu 05, 2015, 12:52:18 »
Onko mahdollista muuttaa aikataulua mun ja Riikan osalta siten, että Riikka tulisi saareen vasta keskiviikkoiltana ja mä jo keskiviikkoiltana? Päästäisiin silloin samalla kyydillä Hankoon ja voitaisiin tulla saareen, kun tuotte porukkaa satamaan.

Jos kompuran tai veneen kapasiteetti alkaa olla rajoilla torstaina niin voin rajottaa sukeltamista. Autan tietty myös pullojen täytössä.

Niin mikäs olis vastaus tähän leirin vetäjiltä? :) Selvennykseksi vielä että siis itse olin ilmoittanut olevani leirillä ti (nouto)-la, nyt siis uuden suunnitelman mukaan olisin ke (nouto)-su.

Moi,

Mä en ole leirin vetäjä tohon aikaan, jos odotat multa vastausta :) Kalevi vetää leiriä tuolloin. Pyysin jo Jesperiä olemaan häneen suoraan yhteydessä. Luulisin, että homma hoituu kun veneitä näyttäisi olevan paikalla tarpeeksi.

Juu, huomasin kyllä että et oo vetäjä tuolloin, mietin vaan yleisesti että oliko tohon tullut jotain päätöstä :) En siis ite oo nyt Suomessa niin en ollut kuullut tuosta lisäinfoa muutakaan kautta.