Kirjoittaja Aihe: NORPAT: Sukella Seurassa tapahtuma su 10.4.2011  (Luettu 184 kertaa)

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
NORPAT: Sukella Seurassa tapahtuma su 10.4.2011
« : Maaliskuu 08, 2011, 13:31:22 »

Tämän kevään norpparalli on korvattu valtakunnallisella Sukella Seurassa tapahtumalla.

Nousu järjestää Sukella Seurassa tapahtuman sunnuntaina 10.4.2011 klo 19:30 alkaen.
Tiedossa on hauskoja rastitehtäviä ja kiva palkinto kaikkien rastien suorittaneille.

Nyt jo 17 norppaa on ilmoittautunut mukaan, jos et ole vielä ilmoittautunut, tee se tämän viikon aikana.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: NORPAT: Sukella Seurassa tapahtuma su 10.4.2011
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2011, 09:45:53 »

Muistakaa, sunnuntaina on Sukella Seurassa tapahtuma. Ennakkoon ilmoittautuneita on 21, mutta muutamia ekstroja voidaan ottaa vielä mukaan. Muistakaa ottaa mukaan 5 e tapahtuman maksua varten.

terv,Irene.

Irene

• Moderator
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: NORPAT: Sukella Seurassa tapahtuma su 10.4.2011
« Vastaus #2 : Huhtikuu 11, 2011, 08:48:55 »

Olipa hauska ilta meillä kaikilla! Osallistujia Sukella Seurassa tapahtumassa oli 23, nuorin 6 vuotias ja vanhin 15 vuotias. Samalla teimme uuden osallistujaennätyksen valtakunnalliseen tapahtumaan - edellinen oli viime kevään Norpparalli, johon osallistui Noususta 20 lasta.

Suurkiitokset kaikille tapahtumaan osallistuneille ohjaajillemme, joista suosikkini oli ilmielävä Ahti!

terv,Irene.