Nousu Ry löytyy myös facebookista
Moi !Ottakaa NK:lta niitä hitaita 25A:n paukkuja mukaan, ainakin viimeksi siitä saunan kulmalla olevasta keskuksesta paloi paukkuja kun seeman pärähti käymään....Samoin lämmitin sinne peräkärryn kuomuun olisi hyvä olla mukana...t: Kalevi
Olen lähdössä autolla Helsingistä Kaatialaan perjantaina iltapäivällä. Takaisin sunnuntaina sukellusten jälkeen. Skodaan mahtuu mukaan kyytiläisiä kamppeineen 1-2kpl. Bensakustannukset jaetaan. Spostilla "aleksi.saari (at) gmail.com".-Aleksi
Lainaus käyttäjältä: merkku - Maaliskuu 31, 2011, 14:59:05Torstaina tarvitaan 2 henkilöä avuksi kantamaan Seeman-kompura NK:lta US:n peräkärryyn. Tuolla on vielä sen verran lunta ettei peräkärryä saa ihan oven eteen huulille, joten Aikun ja mun lisäksi tarvitaan ne 2 henkilöä lisää. Aiottiin kokoontua paikanpäälle torstaina 7.4. klo 17:00. Vapaaehtoiset ilmoittakaa paikalletulostanne tänne palstalle. Muuten ei saada ilmatäyttöä paikalle, ainakaan ilman särkyneitä selkiä ja kiroilua. Jos ei löydy kantoapua.Vielä puuttuu 2 kompuran nostajaa NK:lta peräkärryyn, 10 metriä. Sellainen joka tarvii täyttöjä paikanpäällä vois oletuksena osallistua nostoon. Itse en tarvii kompuraa koko leirillä niin jos ei nostajia löydy niin me lähdetään matkaan ilman kompuraa ja peräkärryä.
Torstaina tarvitaan 2 henkilöä avuksi kantamaan Seeman-kompura NK:lta US:n peräkärryyn. Tuolla on vielä sen verran lunta ettei peräkärryä saa ihan oven eteen huulille, joten Aikun ja mun lisäksi tarvitaan ne 2 henkilöä lisää. Aiottiin kokoontua paikanpäälle torstaina 7.4. klo 17:00. Vapaaehtoiset ilmoittakaa paikalletulostanne tänne palstalle. Muuten ei saada ilmatäyttöä paikalle, ainakaan ilman särkyneitä selkiä ja kiroilua. Jos ei löydy kantoapua.
Yksin olen toistaiseksi menossa, eiköhän tohon farmariin toisetkin kamat mahdu... Tai kyytiinkin voin lähteä jos sulla on auto (mulla on vaan vanha Volvo).Vilho
Lainaus käyttäjältä: Kalevi - Huhtikuu 04, 2011, 21:41:31Moi !Ottakaa NK:lta niitä hitaita 25A:n paukkuja mukaan, ainakin viimeksi siitä saunan kulmalla olevasta keskuksesta paloi paukkuja kun seeman pärähti käymään....Samoin lämmitin sinne peräkärryn kuomuun olisi hyvä olla mukana...t: Kalevijaa joo hyvä että sanoit 25A sulakkeista, muuten olis otettu 16A sulakkeita.
Moi !Ihan hyvä kysymys :=OMuisti alkaa pätkimään, mutta jos otatte niitä hitaita 16A paukkuja, niin voin hakea kaupasta 25A:n paukkuja.t: kalevi