Kirjoittaja Aihe: Laskuja tulossa  (Luettu 3943 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Laskuja tulossa
« : Lokakuu 12, 2010, 09:37:50 »
Tänään odotti sähköpostissa maksutiedot illalliskortin lunastamiseen Nousun 20 v juhliin. Maksetaan se nopeasti pois, koska seuraava lasku tuleekin tuossa loka-marraskuun vaihteessa. On taas se aika vuodesta, että tilitetään ostetut ilmat ja kaasut menneltä vuodelta. Toistaiseksi on Nousun talous kestänyt kaasujen ostamisen ilman että on tarvinnut laskuttaa kuin kerran vuodessa. Kuten viime vuonna, ilmatäytöistä peritään käytetty määrä ja korkeintaan 50 euroa vuodessa. Muista kaasuista (happi, argon ja helium) laskutetaan kulutuksen mukaan ilmatäyttömaksun päälle.

terv, Irene.

P.S. Myös laitteiden lainat kesän ajalta laskutetaan tämän kuun aikana.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 12, 2010, 09:55:10 kirjoittanut Irene »
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: Laskuja tulossa
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2010, 11:43:39 »

Tähän mennessä on maksettu 41 illalliskorttia Nousun 20 v juhliin eli yli puolet. Muistakaa loputkin juhlijat laittaa illalliskorttirahat asap.

terv,Irene.

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2010, 20:21:21 »
Pistätkö laskutiedot tulee mulle uudestaan, en ole saanut sitä pippaloista. Vai oliko maksutiedot jossain sivuilla?

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 20, 2010, 14:16:11 »

Laitoin sulle gmailiin. Kiva, kun tulet pippaloihin eksymisen uhalla...

- Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2010, 09:11:12 »

Hain eilen illalla täyttöpäiväkirjan Nousukeskukselta ja tyhjensin sen. Eli seuraavat täyttäjät pääsevät aloittamaan uutta täyttöpäiväkirjaa. Koska tiedosto on suojattu salasanalla, enkä minäkään tiedä ihan kaikkia yksityiskohtia Noususta (onneksi), niin en pystynyt vaihtamaan otsikoissa olevia vuosilukuja, mutta älkää antako sen teitä häiritä. Vilho voinee vaihtaa vuosilukuja käydessään Nousukeskuksella seuraavan kerran? Taisin myös unohtaa tehdä laskutus-taulukkoon refresh-toiminta kun olin tyhjentänyt päiväkirjapuolen, joten sielä voi olla vielä tämän vuoden luvut pohjalla, mutta ne varmaankin katoavat kun seuraava henkilö tekee refreshin taulukolle.

En myöskään laittanut päiväkirjaan happi/argon/helium pullojen alkupaineita eli se on edessä sitten, kun seuraava nitrox/argon/trimix täyttäjä on lisäämässä merkintää.

Eli tällä viikolla tulee sähköpostiin vuoden täytöistä maksutiedot. Jälleen kerran, jos täyttöjä on alle 5 eurolla, ne jää piikkiin ensi vuodeksi.

terv, Irene.

Tommiky

• Profiili
  • Sukellusluokitus: IART ccr Advanced Trimix, IANTD ccr Cave, NSS-CDS ccr Cave
« Vastaus #5 : Marraskuu 22, 2010, 19:04:21 »

Hain eilen illalla täyttöpäiväkirjan Nousukeskukselta ja tyhjensin sen. Eli seuraavat täyttäjät pääsevät aloittamaan uutta täyttöpäiväkirjaa. Koska tiedosto on suojattu salasanalla, enkä minäkään tiedä ihan kaikkia yksityiskohtia Noususta (onneksi), niin en pystynyt vaihtamaan otsikoissa olevia vuosilukuja, mutta älkää antako sen teitä häiritä. Vilho voinee vaihtaa vuosilukuja käydessään Nousukeskuksella seuraavan kerran? Taisin myös unohtaa tehdä laskutus-taulukkoon refresh-toiminta kun olin tyhjentänyt päiväkirjapuolen, joten sielä voi olla vielä tämän vuoden luvut pohjalla, mutta ne varmaankin katoavat kun seuraava henkilö tekee refreshin taulukolle.

En myöskään laittanut päiväkirjaan happi/argon/helium pullojen alkupaineita eli se on edessä sitten, kun seuraava nitrox/argon/trimix täyttäjä on lisäämässä merkintää.

Eli tällä viikolla tulee sähköpostiin vuoden täytöistä maksutiedot. Jälleen kerran, jos täyttöjä on alle 5 eurolla, ne jää piikkiin ensi vuodeksi.

terv, Irene.

En tiedä mitä tolle täyttöpäiväkirjalle on NK:lla tapahtunut, mutta mä korkkasin sen tyhjän päiväkirjan jo aikaa sitten.
Elien täyttöpäiväkrjassa oli n.1000 riviä ja mukana on kaikki jo laskutetut täytöt  ???.
Laitoin eiliset täyttöni siihen perään.

- Tommi

Kari M.

• DM
    • Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 22, 2010, 21:58:33 »

En tiedä mitä tolle täyttöpäiväkirjalle on NK:lla tapahtunut, mutta mä korkkasin sen tyhjän päiväkirjan jo aikaa sitten.
Elien täyttöpäiväkrjassa oli n.1000 riviä ja mukana on kaikki jo laskutetut täytöt  ???.

- Tommi

Jos se vanha ekseli on käynnistetty työpöydän pikakuvakkeesta, ja uusi on suljettu? Veikkaus vaan... ilman

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2010, 09:51:39 »

- Tommi

Jos se vanha ekseli on käynnistetty työpöydän pikakuvakkeesta, ja uusi on suljettu? Veikkaus vaan... ilman

Näin siinä oli varmaankin käynyt. Kävin kopioimassa uuteen ekseliin ne muutamat täytöt, jotka olivat lipsahtaneet vanhaan ekseliin ja muutin pikakuvakkeen linkkiä osoittamaan uuteen ekseliin. Tuo oli minun mokani, kun en muka ehtinyt tehdä hommaa kunnolla alunperin.

terv,Irene.