Kiitos Satu kommentista

Asiasta ei olla vielä istuttu alas ja mietitty kumpaakaan vaihtoehtoa suuntaan tai toiseen.
Vyöhyke on kaikille tuttu joten siitä ei enempää, tosiaan siinähän sit vaan vedetään tietyt rajat.
Tosta rahalla maksamisesta sen verran että tässä ei tarkoiteta käteisellä vaan tilisiirtona.
Eli miten me nytkin tehdään niin reissun jälkeen saa sähköpostin missä on tilinumero ja summa.
On sitten oman tilin kautta tai sit nousulla on tili jonnekkin lähi meriasemalle tai jotain.
Mut tälle tavalle on vaan myös hallituksen ulkopuolelta toiveita.
Eli se ratkaisee noi kolikko jutut.
Ton polttoaineen lisäksi olisi tarkoitus veloittaa 1 nousu. Jos Fasterilla tehdään suurinpiirtein sama sukellusmäärä
kuin nyt 150kpl. Siitä kertyy vuodessa nykyisellä nousun hinnalla 1125E jolla sit maksaa laituripaikkaa, vakuutusta ym.
Venekalusto on tähän mennessä ollut aika rahasyöppö. Tulot noin tonnin menot noin 3 tonnia. Sillä on myös iso merkitys
kassavirtaan ja mitä on sit muuten käytettävissä mahdollisiin korjauksiin sen lisäksi että olettaisin tosta 1125E jäävän yli.
Leireillä edelleen säilyis nousut maksuvälineenä.
Leirien lisäksi voitaisiin myös mahdollisesti harkita jotain muutakin missä nousut käy.
Mut tää on edelleen vaan yksi ajatusmalli. Kunhan päästään kokoontumaan ja
keskustelemaan kummankin puolen hyvistä ja huonoista jutuista niin kyllä
varmaan tosta saadaan toimiva, on malli mikä hyvänsä.
Tämä vaan välikommenttina kun varmaan moni miettii noita samoja juttuja,
niin miettii hallituskin
