Kirjoittaja Aihe: Norpparallin toimitsijakokous pe 12.2.2010 klo 17  (Luettu 2649 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Norpparallin toimitsijakokous pe 12.2.2010 klo 17
« : Helmikuu 11, 2010, 08:58:35 »

Toimitsijakokous Norpparalliin maailman ympäri on perjantaina 12.2.2010 eli huomenna. Paikka on rallin tukikohta eli Vindängenin koulu Tapiolassa osoitteessa Tuulikatu 8. Aloitamme klo 17 ja yritämme selvitä tunnissa tärkeimmistä asioista. Sen jälkeen jään keskustelemaan tarkemmin eri tehtävistä niiden toimitsijoiden kanssa, jotka tarvitsevat tarkempaa informaatiota.

Muutamat ovat jo kertoneet, etteivät pääse huomenna paikalle, mutta toivon tietenkin mahdollisimman suurta osallistujajoukkoa. Eikä vieläkään ole liian myöhäistä tulla mukaan toimitsijaksi. Erityisesti tarvitsisimme rallin la-illaksi henkilöitä hallille valvomaan rasteja.

Toimitsijakokouksen jälkeen huomenna kiinnitetään koulun luokkahuoneiden kattoihin palohälyttimet. Siihen työhön kaivataan myös muutamaa henkilöä.

Tervetuloa!
                      - Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Norpparallin toimitsijakokous pe 12.2.2010 klo 17
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2010, 10:10:03 »

Norpparalli on edennyt viimeiselle viimeistelyviikolle! Eilen oli hallin rastivalvojien koulutus. Laitan rastivalvojille vielä sähköpostitse rastien kuvaukset tutustuttavaksi. Itse rasteilla ovat samat kuvaukset laminoituna, niin voi sielläkin muistuttaa mieleen, mitä missäkin tehdään.

Kiitoksia kaikille mukana olleille jo nyt, viikon päästä tämä ponnistus on takana!

Muistettavia aikoja:

pe  klo 17:00  Vindängin koululla järjestellään luokkahuoneita
la   klo 11:00  ryhmien kummit koululla
la   klo 17:30  altaalla tarvitaan roudausapua
su  klo 9:00    altaalla viestikisat.

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen