Kirjoittaja Aihe: DAN:in sukellusvakuutusluokat muuttuneet  (Luettu 3652 kertaa)

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
DAN:in sukellusvakuutusluokat muuttuneet
« : Maaliskuu 04, 2010, 09:09:55 »
Moi,

Oletteko muuten huomanneet, että DANin vakuutusluokat ovat muuttuneet?

Ennen tavalliselle tallaajalle riitti DAN BM (Basic Membership), nyt on eri vapaa-ajan sukeltajille (poislukienkouluttajapuoli) pronssi-, hopea- ja kulta -luokka. Nämä riippuvat mm. käytetyn sukellussyvyyden ja hengityskaasun mukaan; Pronssi-luokka ilmalla/nitikalla sukeltavalle max.40m ja esim. Silver-luokka kattaa myös tekniikkasukelluksen.

Lisää:

http://www.daneurope.org/web/guest/sport-member

http://www.daneurope.org/web/guest/depth-limits

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: DAN:in sukellusvakuutusluokat muuttuneet
« Vastaus #1 : Maaliskuu 04, 2010, 10:46:21 »

Juu, ja sitten on myös perheluokitukset eli max 4 henkilöä saa saman vakuutuksen piiriin reilun 2 vakuutuksen hinnalla. Minä ymmärsin, että pronssiluokitus olisi vain 30 m asti, mutta taidan olla väärässä.

- Irene
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

antti

• Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
Re: DAN:in sukellusvakuutusluokat muuttuneet
« Vastaus #2 : Maaliskuu 04, 2010, 11:36:48 »

Juu, ja sitten on myös perheluokitukset eli max 4 henkilöä saa saman vakuutuksen piiriin reilun 2 vakuutuksen hinnalla. Minä ymmärsin, että pronssiluokitus olisi vain 30 m asti, mutta taidan olla väärässä.

- Irene

Messuilla päivitin omani basicistä hopeaan. Vakuutusta myynyt heppu sanoi tosiaan vapaa-ajan sukeltajien pronssin syvyysrajan olevan 30 m ja hopealla 40 m, mikä laittoi miettimään..... DANin sivuilla seisoo kuitenkin selvästi että vain pronssilla on tuo 40 m rajoitus, hopealla ei ole rajoitusta (Kuitenkin kehoitetaan ottamaan erillisvakuutus kaikille 130 m sukelluksille  ;)).

muokattu sekoiluja..
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2010, 12:42:30 kirjoittanut antti »