Kirjoittaja Aihe: Ti 21.4 klo 18-20 Vesiympäristön havainnointikoulutus Espoossa  (Luettu 264 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3

Sukeltajaliitto, Suomen Purjehtijaliitto, Suomen Veneilyliitto ja Suomenlahden Uistelijat kouluttavat ympäristöhavainnoitsijoita yhteistyössä Merentutkimuslaitoksen kanssa.

Yhden illan kurssilla saat tietoa Itämeren rehevöitymisestä ja sen taustoista sekä opit raportoimaan sinilevä-, näkösyvyys- ja rihmalevähavainnoista.

Seuraava kurssi järjestetään Purjehtijaliiton tiloissa osoitteessa Westendinkatu 7, 02160 Espoo tiistaina 21.4. klo 18-20. Ilmoittautumiset Purjehtijaliittoon Pirkko Patjalle pirkko.patja (at) purjehtija.fi

Vesilläliikkujien keräämiä havaintoja hyödynnetään leväkarttojen päivityksessä, Itämeren tilan arvioissa ja soveltavassa tutkimuksessa. Talkoovoimin merkittävä lisäpanos työhön Itämeren hyväksi!

tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: Ti 21.4 klo 18-20 Vesiympäristön havainnointikoulutus Espoossa
« Vastaus #1 : Huhtikuu 17, 2009, 08:24:32 »

Nostetaan tämä taas esiin, eli jos sinulla ei ole tekemistä ensi viikon tiistaina, ilmoittaudu vesiympäristön havainnointikoulutukseen. Koulutuksen jälkeen sinulla on valmiudet arvioida mm sinilevätilannetta ja voit osallistua vapaaehtoisten tekemiin raportointiin netin välityksellä. Mitä isompi määrä havaintoja saadaan rekisteröityä sitä luotettavampaa tietoa saadaan Itämeren tilasta.

Kurssi järjestetään Purjehtijaliiton tiloissa osoitteessa Westendinkatu 7, 02160 Espoo tiistaina 21.4. klo 18-20. Ilmoittautumiset Purjehtijaliittoon Pirkko Patjalle pirkko.patja (at) purjehtija.fi

terv,Irene.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: Ti 21.4 klo 18-20 Vesiympäristön havainnointikoulutus Espoossa
« Vastaus #2 : Huhtikuu 17, 2009, 14:26:33 »

Pah ja pah! Tämä on peruttu osallistujien puutteeseen.
Ehkä ensi vuonna sitten....

- Irene.