Kirjoittaja Aihe: Norpat: Norpan Taitorata alkaa syyskuussa  (Luettu 1490 kertaa)

Irene

  • Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • *****
  • Viestejä: 3024
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Norpat: Norpan Taitorata alkaa syyskuussa
« : Elokuu 19, 2008, 11:16:04 »

Ensimmäinen ilmoittautuminen on tullut Norpan Taitorataan, johon otetaan tänä syksynä 4-5 uutta lasta mukaan.

Norpan Taitorata on tarkoitettu 10 - 12 vuotiaille lapsille ja siinä opetetaan perusvälineiden käyttöä uima-altaassa. Loppukaudesta eli huhtikuussa toteutetaan itse taitorata, missä uidaan, sukelletaaan, poimitaan esineitä altaan pohjasta, pelastetaan ja hinataan kaveria sekä tyhjennetään maskia!

Ikäraja on ohjeellinen, pääasia on että myöhäinen hallivuoromme keskiviikkoisin klo 20:30 - 22:00 ei tuota vaikeuksia seuraavana aamuna kouluuunlähdössä.

Taitoradan hinta on 50 euroa, sisältäen myös loppuvuoden Sukeltajaliiton jäsenmaksun, loppuvuoden Nousun jäsenmaksun ja kortitusmaksu. Taitoradan maksu peritään vasta syyskuun lopussa, kun olette päättäneet, jatkaako lapsi ryhmässä vai ei.

Ilmoittautumisia Irenelle sähköpostilla: rahastonhoitaja vuosiluku @ nousu piste fi
(vaihda vuosiluku kohtaan siis 2008).

terveisin, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

  • Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • *****
  • Viestejä: 3024
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Norpat: Norpan Taitorata alkaa syyskuussa
« Vastaus #1 : Syyskuu 02, 2008, 14:04:00 »

Kolme lasta on tulossa huomenna aikeena aloittaa Norpan Taitorataa.  Tämäkin määrä riittää, mutta lisää mahtuu!

- Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

  • Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • *****
  • Viestejä: 3024
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Norpat: Norpan Taitorata alkaa syyskuussa
« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2009, 14:22:50 »

Tämän kauden aikana on ollut yhteensä kuusi lasta Norpan Taitoradassa. Eileen sai viimeinenkin henkilö suoritettua sen vihoviimeisen tempun.

Onnea Oonalle, Oskulle, Oskarille, Artolle, Jonille ja Mikaelille! Norpan Taitoradan kortit tulevat teille kotiin lähiaikoina ja ensi viikolla saatte vielä merkit palkinnoiksi!

Kiitokset Mirjalle, Samille, Mimille, Miralle, Jesperille ja Hermannille ryhmän opettamisesta!
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen