Kirjoittaja Aihe: Nousu vuoden 2008 Norppaseura  (Luettu 4135 kertaa)

M2_trick

• Vieras
Nousu vuoden 2008 Norppaseura
« : Lokakuu 19, 2008, 11:39:05 »
Hei kaikki,

Minun on ilo kertoa uusinta uutta, eli uutisia Sukeltaja liiton syyskokouksesta.

Nousu on siis valittu vuoden 2008 Norppaseuraksi!

Alla perustelut joiden perusteella Nousuun päädyttiin:

"Nousussa järjestetään aktiivista norppatoimintaa, jonka myötä seuran norpat ovat tutustuneet monipuolisesti sukelluksen osa-alueisiin. Seuran toiminta on innovatiivistä. Seura on mm. lanseerannut uppokiekon Suomessa, järjestänyt ensimmäisenä seurana DAN EA koulutuksen junioreilleen. Tulossa on skin diver rescue kurssi juniori sukeltajille.

Seura kouluttaa aktiivisesti ohjaajiaan ja kouluttajiaan.

Nousun hyvän seurahengen ovat muiden seurojenkin ohjaajat huomanneet. Seuraa on kuvattu lämminhenkiseksi, jossa on turvallista harrastaa sukeltamista.

Seuran koko norppaporukka ohjaajieen on ”flowlla” mukana harjoituksissa ja tapahtumissa.

Seuran toiminnassa on noin 20-30 norppaa.

Seura on viime vuonna osallistunut kaikkiin valtakunnallisiin tapahtumiin ja järjestänyt niitä sekä osallistunut aktiivisesti Liiton kehitystoimintaan."

Kun saa tuollaista palautetta seuran toiminnasta tuottaa se erityisen hyvän mielen.

Haluaisin erityisesti kiittää Ireneä tässä yhteydessä, seuran syyskokouksessa asiasta lisää.

Eli Irenelle vielä suuri kiitos ja onnittelut Nousun koko Junnujoukolle, meillä on hyvä flow nin kun meitä kuvattiin esityksessä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2008, 17:40:29 kirjoittanut M2_Trick »

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Nousu vuoden 2008 Norppaseura
« Vastaus #1 : Lokakuu 19, 2008, 12:33:08 »
Hienoa, Kon kratulations!

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 20, 2008, 08:22:05 »

Vau, ja kiitoksia. On mukava kuulla, että ihan valtakunnallisella tasolla meidät huomataan merkittäväksi nuorisotoiminnan seuraksi!

Tosiasia on, että nuorisotoimintamme ei olisi näin ansiokasta, ellen saisi Nousun  hallitukselta tukea päätöksiini ja rahaa esim. kouluttaa uusia ohjaajia. Joten kiitokset kuuluvat myös muille tahoille, mm. Patrickille, joka oli järjestämässä viime kesänä valtakunnallista norppaleiriä Päijänteellä.

- Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 07, 2008, 08:22:49 »

Haluaisin erityisesti kiittää Ireneä tässä yhteydessä, seuran syyskokouksessa asiasta lisää.

Kiitoksia kaikille, jotka olivat osallisena minulle eilen illalla luovutetussa lahjassa. Meritie on upea teos: http://www.johnnurmisensaatio.fi/?cat=44

- Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen