Kirjoittaja Aihe: NORPAT: VUODEN NORPPASEURA 2008 ON NOUSU  (Luettu 5037 kertaa)

Irene

• Moderator
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
NORPAT: VUODEN NORPPASEURA 2008 ON NOUSU
« : Lokakuu 20, 2008, 08:28:45 »

Nousu on valittu vuoden 2008 Norppaseuraksi!

Alla perustelut joiden perusteella Nousuun päädyttiin:

"Nousussa järjestetään aktiivista norppatoimintaa, jonka myötä seuran norpat ovat tutustuneet monipuolisesti sukelluksen osa-alueisiin. Seuran toiminta on innovatiivistä. Seura on mm. lanseerannut uppokiekon Suomessa, järjestänyt ensimmäisenä seurana DAN EA koulutuksen junioreilleen. Tulossa on skin diver rescue kurssi juniori sukeltajille.

Seura kouluttaa aktiivisesti ohjaajiaan ja kouluttajiaan.

Nousun hyvän seurahengen ovat muiden seurojenkin ohjaajat huomanneet. Seuraa on kuvattu lämminhenkiseksi, jossa on turvallista harrastaa sukeltamista.

Seuran koko norppaporukka ohjaajieen on ”flowlla” mukana harjoituksissa ja tapahtumissa.

Seuran toiminnassa on noin 20-30 norppaa.

Seura on viime vuonna osallistunut kaikkiin valtakunnallisiin tapahtumiin ja järjestänyt niitä sekä osallistunut aktiivisesti Liiton kehitystoimintaan."

Minä haluan kiittää kaikkia norppatoimintaan osallistuneita henkilöitä: ohjaajia, laitesukelluskouluttajia (esim introissa) ja myös norpat itse sekä heidän vanhempiaan. Me kaikki yhdessä teemme toiminnastamme joko kivaa tai vielä kivempaa. Minusta on ollut mukavaa vetää tätä ryhmää, joka uskaltaa lähteä kokeilemaan rohkeasti kaikkea uutta! Siitä se "flow" syntyy!

- Irene.

tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Sanna_K

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Kah, minä!
    • Profiili
Re: NORPAT: VUODEN NORPPASEURA 2008 ON NOUSU
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2008, 21:39:05 »
VAU! Tämäpä hienoa!!

Heti tapahtuu positiivista menestystä, kun allekirjoittanut on poissa kuvioista ;))

Mun tavotteeni käydä treeneissä ees kerran kuussa on ollut vähän heikoilla, kun opinnot viekin vielä yllättävän paljon energiaa. Mutta voin kertoa, että lähden kuukauden päästä Pariisiin edustamaan sukeltajia nuorisourheilukonferenssiin, joten sen jälkeen varmaan taas palan innosta päästä jakamaan uusia niksejä meidänkin ohjaajille ja norpille.

Terkkuja hurjasti kaikille,

Sanna
- Nätein ja kivin. Ei valittamista :)