Kirjoittaja Aihe: Venemessut 2008  (Luettu 2984 kertaa)

Lumikuru

• Vieras
Re: Venemessut 2008
« Vastaus #45 : Helmikuu 11, 2008, 07:25:45 »
membrane

:)

Niin ja siis ei sinne messuille pidä mennä

Mulla on huono omatunto pitkään vielä, siis tarjontahan sielä oli ihan hirvee, esim kokokasvomaski lähtis hintaan 325,- jos joku ostaa sen mulle niin hippii :)

Ja mukaan tarttui Jetfinit, Poseidonin kello ja muuta pientä :)

Miten tän kertoisin Kirstille??? Well, kohta se oivaltaa mikä mulla on ranteessa :)

Se Rec repe voisi olla laite jolla jopa minä voisin sukeltaa repeä ilman sitä tosi repeilijän laitehuoltopakkoa...

Rec rebellä on ihan samanlainen huolto, mutta ei muut ominaisuudet. :-[

Onhan jetikoissa jouset? :D

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #46 : Helmikuu 11, 2008, 07:26:32 »

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #47 : Helmikuu 11, 2008, 08:49:24 »

No, minä jäin ihailemaan ja jalkaankin sovitin Sea Safetyn monoräpylää... ne olivat avokantamallisia ihan vaihdettavilla remmeillä! Ja olihan Sea Safetyllä oranssisia snorklausliivejä, vaan taisi olla ainastaan lasten kokoa. Hyvä, että sentään yksi liike myy niitä Suomessa!

- Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #48 : Helmikuu 11, 2008, 10:40:24 »
Hmm,

Sen Rec Repen huolto sen hepun esittelemänä oli kyllä huomattavasti simppelimmällä kuviolla kun ne repehuoltokuviot joista minä olen kuullut, Oh well, hinta 10KEur Ei ooo ihan kauhee kiire ostoksille :)

Myynti puheita. Laitteiden toimintatavasta johtuen huoltoja ei oikein saa helpommiksi. Laitekohtiasia eroja on, mutta ei mitään merkittävää.

JP (Nikolai)

• Mr.
  • Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • Mikään ei ole ongelma, ellei siitä tee ongelmaa...
    • Profiili
« Vastaus #49 : Helmikuu 11, 2008, 19:20:42 »
Tästä venemallia tyyppi pa***-putkesta  :P

http://www.santaharju.fi/C700_sarja.htm

Kari M.

• DM
    • Profiili
« Vastaus #50 : Helmikuu 12, 2008, 18:03:45 »
membrane

Ja mukaan tarttui Jetfinit, Poseidonin kello ja muuta pientä :)

Mä harkitsin myös niitä Sea Safetyn myymiä jetfinejä, oli messutarjouksessa 90eur, (vai 99eur). Kopiot ostin aikoinaan 60eur, mutta jonkinlainen uskonnollinen lahko tuostakin asiasta tuntuu olevan, että orkkis 60-luvun jetari on tsiljoona kertaa parempi kuin kopiot...  ??? Normaalistihan noi maksaa ryöstöhinnoille pitkälle toista sataa.

Kari M.

• DM
    • Profiili
« Vastaus #51 : Helmikuu 12, 2008, 18:07:24 »
Hmm,

Sen Rec Repen huolto sen hepun esittelemänä oli kyllä huomattavasti simppelimmällä kuviolla kun ne repehuoltokuviot joista minä olen kuullut, Oh well, hinta 10KEur Ei ooo ihan kauhee kiire ostoksille :)

Myynti puheita. Laitteiden toimintatavasta johtuen huoltoja ei oikein saa helpommiksi. Laitekohtiasia eroja on, mutta ei mitään merkittävää.

Niin ja jos käsitin oikein, niin limeä ei saa kuin patruunoissa kyseiseen vehkeeseen. Ei siis itsepakattuna jolloin säästäis jo joka latinki 5-10eur. Hinta 20eur/patruuna.

Satu

• Vieras
« Vastaus #52 : Helmikuu 17, 2008, 11:02:33 »
Hmm,

Niin ja jos käsitin oikein, niin limeä ei saa kuin patruunoissa kyseiseen vehkeeseen. Ei siis itsepakattuna jolloin säästäis jo joka latinki 5-10eur. Hinta 20eur/patruuna.

Mut just toihan oli se juttu.  Siis se helppohuoltoisuus. Ei tartte itse täytellä, kauppaan vaan ja uus patruuna kehiin!  Ei köyhille, vaan laiskoille  :D
Satu

Kari M.

• DM
    • Profiili
« Vastaus #53 : Helmikuu 17, 2008, 11:36:51 »
Hmm,

Totta. Ja patruunan liikatäyttökin on samalla poissuljettu. Hei tässähän on ajateltu sukeltajaa!  ;)

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #54 : Helmikuu 17, 2008, 12:58:08 »
Niin, mutta kun se scrubberin lisääminen on vain yksia asia. Karkeasti sanottuna rebellä tarvitsee tehdä 30 erinlaista toimenpidettä ennen sukellusta ja 20 sukelluksen jälkeistä toimenpidettä.

Satu

• Vieras
« Vastaus #55 : Helmikuu 18, 2008, 10:06:01 »
Niin, mutta kun se scrubberin lisääminen on vain yksia asia. Karkeasti sanottuna rebellä tarvitsee tehdä 30 erinlaista toimenpidettä ennen sukellusta ja 20 sukelluksen jälkeistä toimenpidettä.

Olen tuskallisen tietoinen asiasta, ja siksi sukellan avoimella kierrolla  :'(
Satu