Kirjoittaja Aihe: Vuoden 2007 kurssit  (Luettu 24098 kertaa)

Nikolai

• Vieras
Re: Vuoden 2007 kurssit
« Vastaus #15 : Maaliskuu 12, 2007, 20:45:00 »
Laitetaan nut samaan osioon kaikki joille olen kiinnostunut osallistsumaan  8)
Rescue Diver
Cavern
P3
...ja sukelluksia alkaa taasen kertymään kun päässyt taasen makuun

Kuosahan

• *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #16 : Maaliskuu 13, 2007, 19:43:33 »
Rescuekin kelpaa, jos muuta ei ole tarjolla.

Vilho

• Luolatiimi
  • *
    • Profiili
« Vastaus #17 : Maaliskuu 13, 2007, 21:38:11 »

Moi Hannu,

Mihin viittaat lauseella "jos muuta ei ole tarjolla"? Nythän on P3 syksyllä suunnitteilla, Rescue kesäkuussa, EA kurssi ennen sitä ja Nitrox juuri pidetty. (Lisäksi on tietysti P1 menossa.)

Vilho

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #18 : Maaliskuu 14, 2007, 08:31:16 »

Moi Hannu,

Mihin viittaat lauseella "jos muuta ei ole tarjolla"? Nythän on P3 syksyllä suunnitteilla, Rescue kesäkuussa, EA kurssi ennen sitä ja Nitrox juuri pidetty. (Lisäksi on tietysti P1 menossa.)

Vilho

Puhumattakaan junnupuolen Norpan Taitorata ja S2-kursseista, joista viimeinen onkin  tällä hetkellä menevistä kursseista osallistujamäärältään Nousun suurin kurssi (16 oppilasta).

Tarjonta on mielestäni hyvä,  kun ottaa huomioon, että Nousu on ensisijaisesti sukellusseura eikä kurssikeskus, meillä on vain yksi hallivuoro viikossa ja kouluttajia kahden käden sormilla laskettavissa. Silti kurssit ovat hinnaltaan kilpailukykyisiä ja laadukkaita (=kurssi maksteaan, mutta kortti ansaitaan). Hatun nosto kaikille kurssien järjestämiseen osallistuville henkilöille!

- Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Kuosahan

• Profiili
« Vastaus #19 : Maaliskuu 14, 2007, 15:07:29 »

Kyselin eräältä Nousun kouluttajalta P3:ta ja tuli sellainen kuva ettei P3 ole tulossa.

Kuosahan

• Profiili
« Vastaus #20 : Maaliskuu 14, 2007, 15:19:22 »
Vielä kerran:

Tuolla jossakin ylempänä ilmoittauduin P3-kurssille ja totesin, että Juhannus ei sovi(viimeisessä kirjallisessa tiedotteessa P3-kurssi oli listattu juhannuksen yhteyteen). Tähän ei tullut mitään kommenttia, joten otin yhteyttä Nousun kouluttajaan X. Syntyi kuva ettei P3-kurssia ole tulossa.

Joten ajattelin, että Rescuekin kelpaa, jos P3:a ei tule.

Nitrox-kurssi eikä P1 oikein enää mätsää mun vartalolle, vaikka varmaan olisi kertaus tarpeen, mutta kun on muutakin tekemistä.

So simple.

Joten pistäkää mun nimi Rescue- ja P3-kurssin osallistujalistalle, jos katsotaan, että edellytykset täyttyvät.

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #21 : Maaliskuu 14, 2007, 15:26:23 »
Vielä kerran:

Tuolla jossakin ylempänä ilmoittauduin P3-kurssille ja totesin, että Juhannus ei sovi(viimeisessä kirjallisessa tiedotteessa P3-kurssi oli listattu juhannuksen yhteyteen). Tähän ei tullut mitään kommenttia, joten otin yhteyttä Nousun kouluttajaan X. Syntyi kuva ettei P3-kurssia ole tulossa.

Joten ajattelin, että Rescuekin kelpaa, jos P3:a ei tule.

Nitrox-kurssi eikä P1 oikein enää mätsää mun vartalolle, vaikka varmaan olisi kertaus tarpeen, mutta kun on muutakin tekemistä.

So simple.

Joten pistäkää mun nimi Rescue- ja P3-kurssin osallistujalistalle, jos katsotaan, että edellytykset täyttyvät.

Ensinnäkin ilmoittaudu vain kun ilmoittautumisia kysytään. Nyt tiedusteltiin KIINNOSTUSTA.

Toiseksi kysele Koulutusvastaavalta (Kirsi Kostamo)kursseista. On hänen tehtävänsä koordinoida ja järjestää kursseja, ei kouluttaja X:n.

Martti

Kari M.

• DM
    • Profiili
« Vastaus #22 : Maaliskuu 15, 2007, 10:54:46 »
Kymysys:

Sukeltajaliiton sivujen  tiedot: Kurssin pääsyvaatimuksena on joko CMAS P2- tai NAUI Advanced Scuba Diver -kortti tai vastaava muun kansainvälisesti hyväksytyn koulutusjärjestön kortti.

Nousun sivujen tiedot: Sukelluskokemus: CMAS** (P2) / NAUI ASD/ PADI AOWD, AOWD plus ja Rescue Diver (tai vastaava).

Kumpi pitää paikkansa?

Eikös nuo vaihtoedot tarkoita ihan samaa, jos kyselet, mitä tarvitaan P3-kurssin pohjalle?

Lumikuru

• Vieras
« Vastaus #23 : Maaliskuu 15, 2007, 11:19:00 »
Kymysys:

Sukeltajaliiton sivujen  tiedot: Kurssin pääsyvaatimuksena on joko CMAS P2- tai NAUI Advanced Scuba Diver -kortti tai vastaava muun kansainvälisesti hyväksytyn koulutusjärjestön kortti.

Nousun sivujen tiedot: Sukelluskokemus: CMAS** (P2) / NAUI ASD/ PADI AOWD, AOWD plus ja Rescue Diver (tai vastaava).

Kumpi pitää paikkansa?

P2 tai NAUI ASD tai PADI AOWD kaikki kelpaavat ilman rescue kurssiakin.  AOWD Plus vaatii ilmeisesti myös PADI rescuen. En tiedä miksi.

Martti

Satu

• Vieras
« Vastaus #24 : Maaliskuu 15, 2007, 11:59:06 »

Toiseksi kysele Koulutusvastaavalta (Kirsi Kostamo)kursseista. On hänen tehtävänsä koordinoida ja järjestää kursseja, ei kouluttaja X:n.

Martti

Hei,
Jos minä olen tuo mysteerinen kouluttaja X, niin olet Hannu käsittänyt minut väärin. Sanoin että MINÄ en tiedä tuon kurssin järjestelyistä/ajankohdasta mitään enempää kuin mitä painotaskussa oli...  Ja muistaakseni kehoitin kysymään kirsiltä lisätietoja.

Pahoitteluni, jos  en osannut esittää asiaani riittävän täsmällisesti. Olen tänä vuonna rivikouluttaja, ja kuulen kursseista vasta kun koulutusvastava kyselee järjestäjää/ kurssin apukouluttajia. Järjestäjäksi tuolle P3 kurssille en tänä vuonna rupea, enkä siten jatkossakaan omaa salatietoa kurssin toteutumisen/järjestelyiden suhteen.

Satu

Kuosahan

• Profiili
« Vastaus #25 : Maaliskuu 22, 2007, 16:40:55 »
Ilmoitin halukkuuteni P3  kurssiin 14.2.2007. Kukaan ei vastannut, kunnes 13.3. ilmoitin, että Rescue kurssi sopii myös. Koska kukaan ei kuukauteen ottanut kantaa asiaan, minun oli pakko myös kysellä asiaa muilta henkilöiltä, koska tarvitsin tietoa päätöksentekoani varten.

Minut oli usean kerran toivotettu lämpimästi tervetulleeksi AQUAWORD:n Rescue kursille, joka alkoi viime viikolla, joten tieto Nousun kurssien tilanteesta tuli 11. hetkellä, jotta saatoin jäädä AQUAWORD:n kurssilta pois.

Nikolai

• Vieras
« Vastaus #26 : Maaliskuu 22, 2007, 16:58:14 »
Onko "suunniteltu" juhannus otollinen ajankohta rescue-kurssille? Itse olen kiinnostunut osallistumaan ko kurssille, mutta juhannus menee töissä.  :-\ niin, ja sitten tietenkin P3 perään...
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2007, 16:59:46 kirjoittanut Nikolai »

antti

• Kouluttajat
    • Profiili
« Vastaus #27 : Toukokuu 25, 2007, 08:25:06 »
Mitä kursseja Nousu ry:ssä on tarjolla loppuvuonna 2007?