Kirjoittaja Aihe: Kehitä Espoon liikuntaa  (Luettu 1495 kertaa)

Irene

  • Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • *****
  • Viestejä: 3024
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Kehitä Espoon liikuntaa
« : Maaliskuu 08, 2007, 10:51:20 »
Espoon kaupungin liikuntatoimen keskus kaipaa sinun mielipiteitäsi. Vastaa ja vaikuta! Alla olevan linkin kyselyssä kartoitetaan kansalaisten liikuntatottumuksia ja -tarpeita (siis muutakin kuin uimista/sukeltamista).  Nämä voivat vaikuttaa siihen, tuleeko Leppävaaraan ensin hiihtotunneli vai maauimala... tai muuta vastaavaa.
============================================================
Kerro ajatuksesi Espoon liikunnan kehittämisestä ja osallistu yhteiseen haasteeseen.

Tämä viesti linkkeineen (Linkit ovat avoinna 16.4.2007 asti) ovat tarkoitettu kaikille seuroissa toimiville, jäsenille, lasten ja nuorten vanhemmille, kaikille muillekin espoolaisille


http://www.webropol.com/P.aspx?id=132895&cid=18243567 suomeksi
http://www.webropol.com/P.aspx?id=138931&cid=40200399 ruotsiksi

Liikuntastrategiatyö on meneillään. Strategiassa tehdään koko kaupunkia koskettavat linjaukset, jotka ohjaavat kaupungin liikuntapoliittisia ratkaisuja lähivuosina ja tulevaisuudessa. / Du kan delta i utformningen av Esbos idrottsstrategi. I strategin fastslås riktlinjerna för stadens idrottssatsningar och -prioriteringar under de kommande åren.

Niin Espoon poliittiset päättäjät kuin virkamieskunnan korkein johtokin ovat jo osallistuneet liikuntastrategiatyöskentelyyn. Osallistu sinäkin ja vaikuta: Avoin Espoo on kuntalaisten oma vaikuttamiskanava, jossa voi esittää mielipiteitään tulevaisuuden liikunnasta.

Terveisin
Liikuntatoimi
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

  • Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • *****
  • Viestejä: 3024
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Kehitä Espoon liikuntaa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2007, 10:38:24 »
Tässä on mukava puuha viikonlopuksi. Minä kävin jo vastaamassa, mutta muidenkin mielipiteitä tarvitaan. Esimerkiksi kysymykseen 45.(Mainitse tärkeysjärjestyksessä korkeintaan kolme uutta tai kehitettävää liikuntapalvelua Espooseen) voi antaa omaa palautetta esim. meidän oman uimahallin kunnosta, uimarantojen kunnosta, venesatamien laitureiden tai palveluiden kunnosta tms. tms. vain muutamaa mainitakseni, tai voi toivoa ulkoilusaariin ja uimarannoille vaikka saunoja, lisää keittokatoksia, vuokramökkejä, telttapaikkojen pohjia, veneille kiinnityslenkkejä / laitureita tai mitä tarvitaankaan sukellusretkillä. Antakaa ajatusten lentää....
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

  • Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • *****
  • Viestejä: 3024
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Kehitä Espoon liikuntaa
« Vastaus #2 : Huhtikuu 11, 2007, 07:57:38 »
Hei,
      vielä on tämä viikko aikaa vastata ja vaikuttaa Espoon liikuntapaikkojen ja -tarjoamien kehittämiseen.

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen