Kirjoittaja Aihe: Kevätkokouksen esityslistalle asiaa?  (Luettu 5983 kertaa)

Neira

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Oma teksti
    • Profiili
Kevätkokouksen esityslistalle asiaa?
« : Helmikuu 26, 2007, 12:21:58 »
Hei

Kevätkokous pidetään 29.3.2007 klo 18.00 Empyn asemalla Haukilahdessa.
Haluaako joku esityslistalle asiansa käsiteltäväksi yleiskokouksessa? Mikäli haluaa, voi laittaa viestiä tähän tai lähettää osoitteeseen sihteeriatnousupistefi. Saakohan tuosta nyt selvää..

Neira

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Re: Kevätkokouksen esityslistalle asiaa?
« Vastaus #1 : Helmikuu 26, 2007, 14:45:24 »

Niin ja aikaa miettimiseen on kaksi viikkoa. Tämä sen vuoksi että hallitus päättää esityslistan sisällöstä kahden viikon päästä ja sen jälkeen se lähtee jakeluun jäsenistölle. Tuon ajankohdan jälkeenkin voi ottaa asiansa esiin kokouksessa joko ehdotuksena tai keskusteluna, mutta siitä ei voida välttämättä tehdä päätöstä.

terv, Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 03, 2007, 22:24:25 »
Oisko hyvä idea tehdä aina jokaisesta hallituksen kokouksesta yhteenveto julkaistavaksi myös rivijäsenille? Ihan vaan lyhyesti faktat , mitkä sietävät päivänvalon, että jäsenistö tietäisi missä mennään. Tämähän hoituisi sihteeriltä varmaankin suhkot pienellä vaivalla samalla kun viimeistelisi hallituksen pöytäkirjan. Vai onkos tällainen jo olemassa?

antti

• Kouluttajat
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : Maaliskuu 04, 2007, 18:15:30 »
Oisko hyvä idea tehdä aina jokaisesta hallituksen kokouksesta yhteenveto julkaistavaksi myös rivijäsenille? Ihan vaan lyhyesti faktat , mitkä sietävät päivänvalon, että jäsenistö tietäisi missä mennään. Tämähän hoituisi sihteeriltä varmaankin suhkot pienellä vaivalla samalla kun viimeistelisi hallituksen pöytäkirjan. Vai onkos tällainen jo olemassa?

Markus on perännyt samaa asiaa syyskokouksissa pari kertaa.
Mutta tuleehan kokouksista aina pöytäkirjat, niistä minäkin luen mitä hallitus touhuaa.
t. Antti

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 05, 2007, 07:52:11 »
Markus on perännyt samaa asiaa syyskokouksissa pari kertaa.
Mutta tuleehan kokouksista aina pöytäkirjat, niistä minäkin luen mitä hallitus touhuaa.
t. Antti

Hallituksen jäsenet (myös varajäsenet niin kuin sinä, Antti) saavat pöytäkirjat luettavaksi, mutta rivijäsenet eivät, eikä kokonaisuudessaan tarvitsekaan saada niitä luettavaksi. Yhteenveto ranskalaisin viivoin riittäisi.

terv,Irene.
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Neira

• Erittäin aktiivinen kirjoittaja
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 05, 2007, 15:00:35 »
Moi

Tästä oli tosiaan puhe syyskokouksessa ja siellä sovittiinkin, että itse asiassa minä tekisin jonkunlaisen yhteenvedon. Olen vain kaiken hässäkän keskellä unohtanut tämän jutun. Yritän muistaa jatkossa tehdä ko. tiedonantoja.

Neira