Kirjoittaja Aihe: Aprillipäivän leiri Kaatialassa  (Luettu 58586 kertaa)

Vilho

• Luolatiimi
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
  • *
    • Profiili
Re: Aprillipäivän leiri Kaatialassa
« Vastaus #45 : Maaliskuu 27, 2007, 20:27:48 »
Ja siirsin inventaariota työmaalla maanantaille jotta voin olla sunnuntaihin saakka.

Loistavaa, paikallisopas käytössä koko vkolopun.

Onko mahdollista hakea kompura kyytiin torstaina puoliltapäivin?

Onhan se, samaan rahaan saat pari laatikkoa narua varmuuden välttämiseksi.

Vilho

Nikolai

• Vieras
« Vastaus #46 : Maaliskuu 28, 2007, 22:24:43 »
Mun kyydissä on tulossa omat ja Aikun kamat. Aikku tulee ilmeisesti julkisilla suoraan mökeille, niin siinä mielessä munkin kyytiin mahtuu pelkääjän paikalle. '
Mahtaako Aikku päästä lähtemään jo pe aamusta? Kyytiin mahtuu...

Kari M.

• DM
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #47 : Maaliskuu 28, 2007, 23:25:06 »
Mun kyydissä on tulossa omat ja Aikun kamat. Aikku tulee ilmeisesti julkisilla suoraan mökeille, niin siinä mielessä munkin kyytiin mahtuu pelkääjän paikalle. '
Mahtaako Aikku päästä lähtemään jo pe aamusta? Kyytiin mahtuu...

Eikus se pääsee maihin Sisulta perjantaipäivällä, niin se hyppää junaan Oulussa ja suuntaa siitä Kaatialaan. Sunnuntaina se tulee sitten takas Helsinkiin mun kyydissä.

Satu

• Vieras
« Vastaus #48 : Maaliskuu 29, 2007, 10:10:40 »

... Heillä vaan on happivaranto vähissä. Joten varauksella tankkauksien suhteen. En tiedä vielä, ovatko saaneet haettua uutta pulloa.

Moro.
Pystytkö tarkistamaan tilanteen?
Meiltä löytyy autotallista puolityhj(i)ä happipullo(ja) (40L) josta voi jatkaa... 
1 mahtuu Berlingoon kivutta, jos ottaa yhden penkin irti...Turhaan ei viitti raahata mukana, mut jos tarvii....

Satu

Nikolai

• Vieras
« Vastaus #49 : Maaliskuu 29, 2007, 10:22:48 »

... Heillä vaan on happivaranto vähissä. Joten varauksella tankkauksien suhteen. En tiedä vielä, ovatko saaneet haettua uutta pulloa.

Moro.
Pystytkö tarkistamaan tilanteen?
Meiltä löytyy autotallista puolityhj(i)ä happipullo(ja) (40L) josta voi jatkaa... 
1 mahtuu Berlingoon kivutta, jos ottaa yhden penkin irti...Turhaan ei viitti raahata mukana, mut jos tarvii....

Satu

Saadaan seinäjokisilta alentaja sekä rotametri nimellistä vuokraa vastaan viikonlopuksi. Pitää vaan tietää kompuran tuotto. Toinen vaihtoehto on, että joku nappaa pullot kyytiin ja ajaa kuortane-sjk-kuortane väliä kun saadaan täyttäjä seurakämpälle. Tapaan Vilhon puolilta päivin ja keskustelen viellä paikallisten kanssa. Kuulema tänään pitäisi tulla uusi happileka seinäjoelle. Asia on työnalla... Mikä on paras vaihtoehto? Kuskailla pulloja seinäjoelle vai täyttää itse paikan päällä?

Vilho

• Luolatiimi
  • *
    • Profiili
« Vastaus #50 : Maaliskuu 29, 2007, 11:43:22 »
Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa. Vaihtoehdoksi jää oman hapen tuominen ja paikallisen kompuran käyttö, jota Vessu ehdotti.

Vilho

Satu

• Vieras
« Vastaus #51 : Maaliskuu 29, 2007, 13:26:43 »
Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa.

Ai toi on muuttunut?

Nikolai

• Vieras
« Vastaus #52 : Maaliskuu 29, 2007, 14:22:19 »
Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa. Vaihtoehdoksi jää oman hapen tuominen ja paikallisen kompuran käyttö, jota Vessu ehdotti.

Vilho
Lasketaanpas... 11x tuplasetti x täyttöaika=n. 3-4h paukutusta seinäjoella (matkaa 30-40km suuntaansa) Heiltä kyllä saadaan mittarit ja alentajat pientä korvausta vastaan lainaan viikonlopuksi kaatialaan. Matkakompurakin oltaisiin saatu myös, mutta kompura saanut vesikylvyn talvella  :P  Neuvotelkaa vielä nousun matkakompuran käytöstöä nitikkaan niin täytöt onnistuvat helpoiten. Mikä muuten on seuran matkakompuran tuotto? "Paikallisilla" tuotto 50L

antti

• Kouluttajat
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #53 : Maaliskuu 29, 2007, 15:03:33 »

Vilho
Lasketaanpas... 11x tuplasetti x täyttöaika=n. 3-4h paukutusta seinäjoella (matkaa 30-40km suuntaansa) Heiltä kyllä saadaan mittarit ja alentajat pientä korvausta vastaan lainaan viikonlopuksi kaatialaan. Matkakompurakin oltaisiin saatu myös, mutta kompura saanut vesikylvyn talvella  :P  Neuvotelkaa vielä nousun matkakompuran käytöstöä nitikkaan niin täytöt onnistuvat helpoiten. Mikä muuten on seuran matkakompuran tuotto? "Paikallisilla" tuotto 50L

Helpottaako tieto että mulla ainakin on vaan sinkkusetti ja jokunen pikkupullo.. siis saunomista varten.

Jouni

• Aktiivikirjoittaja
  • **
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #54 : Maaliskuu 29, 2007, 15:26:35 »
Snorkkelin sivulta lainattua:

"Jäätilanne ja näkyvyys:
Kaatiala: 27.3 jäätä noin 20 cm, näkyvyys ~10 m, syvä pää (suurinpiirtein) auki."

Terv nimimerkki,
Sinkkupullo puhtaalla paikkarilla

/jouni

Nikolai

• Vieras
« Vastaus #55 : Maaliskuu 29, 2007, 15:59:38 »
Snorkkelin sivulta lainattua:

"Jäätilanne ja näkyvyys:
Kaatiala: 27.3 jäätä noin 20 cm, näkyvyys ~10 m, syvä pää (suurinpiirtein) auki."

Terv nimimerkki,
Sinkkupullo puhtaalla paikkarilla

/jouni

Mukaan lähtee myös 10/300 (myynnissä) ja 0,33/??? (saunomiseen)  :P

Vilho

• Luolatiimi
  • *
    • Profiili
« Vastaus #56 : Maaliskuu 29, 2007, 21:47:44 »

Ai toi on muuttunut?

Ööö. ei kai. Tällainen käsitys mulla oli, mutta ei mua haittaa olla väärässä.  :P

Vilho

Vilho

• Luolatiimi
  • *
    • Profiili
« Vastaus #57 : Maaliskuu 29, 2007, 21:57:58 »
Muistutuksena vielä:

- omat lakanat tai makuupussi mukaan
- käteistä mukaan majoituksen maksua varten
- jokaiselle omat evä(ä)t ja muut kamat

Ensimmäinen paikalle tulija saa avaimet ja esittelyn tiluksille soittamalla:

Erkki Hannonen
GSM : 0500-269940

Tulen itse paikalle vasta suht. myöhään illalla Karin kyydissä. Pitäkää sauna lämpimänä ja oluet kylmänä.  :)

Vilho

Nikolai

• Vieras
« Vastaus #58 : Maaliskuu 30, 2007, 08:05:03 »

Ai toi on muuttunut?

Ööö. ei kai. Tällainen käsitys mulla oli, mutta ei mua haittaa olla väärässä.  :P

Vilho
Eli ilmoittakaa mulle tilanne, niin nappaan laitteistot mukaan. Niin, ja Sadulle tietenkin että ottaa happea. Saadaan täytellä paikanpäällä (mökeillä) nitikkaa pulloihin. Tämä siis tietenkin jos matkakompuraa saa käyttää ko toimintaan...

Satu

• Vieras
« Vastaus #59 : Maaliskuu 30, 2007, 12:40:59 »
Asiaa Nousun reissujen kannalta hankaloittaa se, että Rotametri on vartavasten pultattu NK:n seinään kiinni eli ne on sitten lainavermeet saatava muualta.

Juuri tästähän oli puhetta Kaatilan keikkaa ajatellen..

Mitä ootte ajatelleet, syödäänkö leipää louhoksen reunalla, vai oliko suureellisempi aatoksia lounaan suhteen? 

Satu