Nousu Ry löytyy myös facebookista
Ja siirsin inventaariota työmaalla maanantaille jotta voin olla sunnuntaihin saakka.
Onko mahdollista hakea kompura kyytiin torstaina puoliltapäivin?
Mun kyydissä on tulossa omat ja Aikun kamat. Aikku tulee ilmeisesti julkisilla suoraan mökeille, niin siinä mielessä munkin kyytiin mahtuu pelkääjän paikalle. '
Lainaus käyttäjältä: Kari M. - Maaliskuu 27, 2007, 11:59:01Mun kyydissä on tulossa omat ja Aikun kamat. Aikku tulee ilmeisesti julkisilla suoraan mökeille, niin siinä mielessä munkin kyytiin mahtuu pelkääjän paikalle. 'Mahtaako Aikku päästä lähtemään jo pe aamusta? Kyytiin mahtuu...
... Heillä vaan on happivaranto vähissä. Joten varauksella tankkauksien suhteen. En tiedä vielä, ovatko saaneet haettua uutta pulloa.
Lainaus käyttäjältä: Nikolai - Maaliskuu 28, 2007, 22:18:37... Heillä vaan on happivaranto vähissä. Joten varauksella tankkauksien suhteen. En tiedä vielä, ovatko saaneet haettua uutta pulloa.Moro.Pystytkö tarkistamaan tilanteen? Meiltä löytyy autotallista puolityhj(i)ä happipullo(ja) (40L) josta voi jatkaa... 1 mahtuu Berlingoon kivutta, jos ottaa yhden penkin irti...Turhaan ei viitti raahata mukana, mut jos tarvii....Satu
Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa.
Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa. Vaihtoehdoksi jää oman hapen tuominen ja paikallisen kompuran käyttö, jota Vessu ehdotti.Vilho
Lainaus käyttäjältä: Vilho - Maaliskuu 29, 2007, 11:43:22Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa. Vaihtoehdoksi jää oman hapen tuominen ja paikallisen kompuran käyttö, jota Vessu ehdotti.VilhoLasketaanpas... 11x tuplasetti x täyttöaika=n. 3-4h paukutusta seinäjoella (matkaa 30-40km suuntaansa) Heiltä kyllä saadaan mittarit ja alentajat pientä korvausta vastaan lainaan viikonlopuksi kaatialaan. Matkakompurakin oltaisiin saatu myös, mutta kompura saanut vesikylvyn talvella Neuvotelkaa vielä nousun matkakompuran käytöstöä nitikkaan niin täytöt onnistuvat helpoiten. Mikä muuten on seuran matkakompuran tuotto? "Paikallisilla" tuotto 50L
Snorkkelin sivulta lainattua:"Jäätilanne ja näkyvyys: Kaatiala: 27.3 jäätä noin 20 cm, näkyvyys ~10 m, syvä pää (suurinpiirtein) auki."Terv nimimerkki,Sinkkupullo puhtaalla paikkarilla/jouni
Lainaus käyttäjältä: Vilho - Maaliskuu 29, 2007, 11:43:22Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa. Ai toi on muuttunut?
Lainaus käyttäjältä: Satu - Maaliskuu 29, 2007, 13:26:43Lainaus käyttäjältä: Vilho - Maaliskuu 29, 2007, 11:43:22Seuran matkakompuran läpi ei (ainakaan toistaiseksi) ajeta nitukkaa. Ai toi on muuttunut?Ööö. ei kai. Tällainen käsitys mulla oli, mutta ei mua haittaa olla väärässä. Vilho
Asiaa Nousun reissujen kannalta hankaloittaa se, että Rotametri on vartavasten pultattu NK:n seinään kiinni eli ne on sitten lainavermeet saatava muualta.