Kirjoittaja Aihe: Uusia avaimia  (Luettu 2559 kertaa)

P3trick

• Vieras
Uusia avaimia
« : Kesäkuu 14, 2006, 14:52:00 »
Moi kaikki joilla on NKn avain,

NKn avaimet muuttuvat. Uuden numeroidun avaimen saa kuittausta ja 20eur panttia vastaan Patrickilta. Voit samassa yhteydessä palauttaa vanhan avaimen. Uudet lukot asennan maanantaina Kesäkuun 19 päivä, tuolloin voit hakea avaimen klo 18:30 NKlta.

Olisin kiitollinen jos ne joilla ei ole käyttöä avaimelle palauttaisivat samassa yhteydessä omansa.

Muutoin saat kuitattua avaimen vaikkapa soittamalla minulle ja esim käymällä meillä Kirvuntiellä.

Soitellaan.

Patrick
--

Patrick Lybeck
Kirvusvägen 55 B
+358 40 5021624
patrick | a t | lybeck piste org

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2006, 14:53:35 kirjoittanut P3trick »

antti

• Vieras
Re: Uusia avaimia
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2006, 09:23:25 »
Muokattu, koska asia selvisi.

Antti
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 21, 2006, 10:51:52 kirjoittanut antti »

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2006, 14:06:53 »
mä en oikein ymmärrä tätä viestien muokkausta. Miks ei julkaista kokonaan uutta messagea, jos jokin asia on omasta mielestä uudelleenmuokkaamisen arvoista. Nyt joka toinen viesti palstalla on muokattu, ja pakkohan se viesti on sitten (joskus tosi pitkät) lukea uudelleen kun ei tiedä mikä fakta on muuttunut.

koko toiminto voitaisiin poistaa keskustelupalstalta.

antti

• Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 21, 2006, 17:28:54 »
mä en oikein ymmärrä tätä viestien muokkausta. Miks ei julkaista kokonaan uutta messagea, jos jokin asia on omasta mielestä uudelleenmuokkaamisen arvoista. Nyt joka toinen viesti palstalla on muokattu, ja pakkohan se viesti on sitten (joskus tosi pitkät) lukea uudelleen kun ei tiedä mikä fakta on muuttunut.

koko toiminto voitaisiin poistaa keskustelupalstalta.

Kysyin siis vaan että joko niitä avaimia saa ja voisiko joku ystävällisesti opastaa samalla vähän kompuran käyttöä.
Ja kun asia selvisi puhelimessa Patrickin kanssa kun olin juuri kirjoittanut niin muokkasin kaiken pois ettei tarvitse arvata mitä on muokattu.

Olet Kari oikeassa että olis voinut samantien lainata itseään ja lausua että kiitos ja selvis.

Kari M.

• DM
  • *Todella* aktiivinen kirjoittaja
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
« Vastaus #4 : Kesäkuu 22, 2006, 10:00:10 »
joo no en mä sua syyttävällä sormella osoittanut vaan koko yleistä käytäntöä kun tuntuu monen viestin perässä lukevan "muokattu", ja kun sen ensin on lukenut muokkaamattomana ja viesti on muokkauksen jälkeen jälleen uutena, niin sit pitää tavata koko viesti että mitä siinä on muuttunut. Mut jokainen tallaa tyylillään  ::)