Kirjoittaja Aihe: Suomi Vesille helatorstaina Nuottaniemessä  (Luettu 3159 kertaa)

Irene

• Kouluttajat
  • Mikä kirjallinen ihanuus maailmaa on kohdannut!
  • Oma teksti
    • Profiili
  • Sukellusluokitus: P3
Suomi Vesille helatorstaina Nuottaniemessä
« : Maaliskuu 14, 2006, 10:32:46 »
SUOMI VESILLE

Suomi Vesille on usean eri toimijan yhteinen vesiliikuntatapahtuma. Tämä toteutetaan touko-kesäkuussa yhteensä 20-30 eri paikkakunnalla. Päätapahtuma järjestetään tänä vuonna Espoon Nuottaniemen venesatamassa helatorstaina 25.5.2006 klo 12:00 - 18:00. Sukeltajaliitto on mukana järjestämässä tapahtumia omalta osaltaan.

Lisätietoa:   http://www.suomivesille.fi/

- Irene
tee niin kuin sanon, ei niin kuin minä teen

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
Re: Suomi Vesille helatorstaina Nuottaniemessä
« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2006, 09:21:36 »

Sukeltajaliiton lisäksi Nousu on mukana esittelemässä lajiamme Suomi Vesille tapahtumassa. Ilmoitaudu mukaan. Lisätietoja saa Markukselta.

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2006, 08:01:14 »

Markus, laitatko lisätietoa helatorstain "Suomi Vesille" ohjelmasta?

- Irene.

markus

• Kouluttajat
  • Satunnainen kirjoittaja
  • *
    • Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2006, 08:53:02 »

Markus, laitatko lisätietoa helatorstain "Suomi Vesille" ohjelmasta?

- Irene.

Tämä on "Suomi vesillä" kampanjan päätapahtuma Suomessa. Tilaisuus saa merkittävää huomiota medioissa (toivottavasti!). Koko tapahtuman tarkoitus on tutustuttaa kansalaisia erilaisiin vesiliikuntamuotoihin. Mukana ovat veneilyliitto, purjehtijaliitto, kanoottiliitto, soutuliitto, Vesiturvamiehet, poliisi, merivartiosto, meripelastusseura ja SUKELTAJALIITTO ym ym. Nousu on mukana Sukeltajaliiton ja sukelluksen edustajina. Olemme läsnä Puntilla ja ehkä Peltiveneellä. tarjoitus on kertoa ja näyttää mitä on sukeltaminen Suomessa. Kerromme junnutoiminnasta, laitepuolesta, uppiksesta räpyläuinnista ja VaPePa-toiminnasta. Mukanaolevat henkilöt (lisää mahtuu.. Ota yhteyttä jos kiinnostaa) tekevät sukellusnäytöksiä ja vastaavat ihmisten kysymyksiin. Samalla esittelemme näyttävää kalustoamma. Olemme paikalla 12-17.00 (ehkä 18.00). Lähtö hieman aikaisemmin S:ojalta.

Lyhyesti: Jos kiinnostaa, ota yhteyttä minuun!! Jos ei huvita seisoa siellä esittelemässä, niin tule ainakin käymään. (tähän paikkaan sopiva hymiö!)

Irene

• Kouluttajat
  • Oma teksti
    • Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 22, 2006, 10:24:26 »

Minä tulen ainakin käymään kahden kuutin kanssa. Heitä varmasti kiinnostaa nähdä meripelastusalukset, merivartioston ja poliisin veneet sekä Vesiturvamiehet. Viimeeksi mainituilla on aina kivaa ohjelmaa esitettävänä.

- Irene.